Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Min webshop konverterer ikke.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 1. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Fra  ItaVine Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg har for godt en måned siden oprettet en webshop der sælger italienske kvalitets vine.

Men jeg har ikke rigtig solgt noget endnu bortset fra lidt til venner.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre jeg synes hjemmesiden er sat op så den ser rimelig professionel ud.

Mine vare bør være attraktive og let omsættelige hvem kan ikke lide god italienske vine ala Amarone, Barolo, Brunello mv.

Eftersom jeg har et arbejde ved siden af kan jeg sælge mine vine billigere end etablerede vinforhandlere inkl. online forhandlere så mine priser fejler ikke noget og er billigere end hvad jeg ellers kan se vinene er til salg til herhjemme.

Organisk på Google ranker jeg naturligvis ikke særlig godt men det skal der naturligvis arbejdes på, men jeg har så brugt Ad-Word hvor jeg kan se jeg har fået i alt 414 klik men dette har ikke givet noget salg overhoved Angry

Så kære Aminoer fortæl mig venligst hvad jeg gør galt, hvad skal jeg gøre for at folk får løst til at køre nogle gode italienske vine af mig?

Min side er: itavine.dk

Jeg håber i vil kigge på siden og fortælle mig hvad jeg kan gøre bedre.

På forhånd mange tak.

 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer gerne at sige.. Du kan have det bedste produkt eller priser, men hvis ingen kender til det, hvilken nytte gør det så?

Skriv eller få andre til at skrive anmeldelser af produkterne, det kan også hjælpe. Trustpilot osv..

Du skal også helt klart vise leveringstid, virksomhedsaddresse, CVR, så dine kunder ved at du er til at stole på.

Fix også teksten på http://itavine.dk/italiensk-roedvin-85/

--

Du skal helt klart have styr på din markedsføring. Find ud af hvordan du kan ramme din målgruppe bedst muligt, heriblandt på Facebook, Adwords og søgemaskineoptimering (den sidste tager lang tid, men når man rammer #1 så har man derimod også gratis trafik, som gerne skulle konvertere hvis du har en god hjemmeside.

DU kan også prøve at få eneret til importering af eksklusive vine eller andet, og bruge det i din markedsføring.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at du skal have din adresse og firma info ned i footeren

Du skal vise Fragt priser / gratis fragt på forsiden så man hurtigt og tydeligt ser dette

Kontakt os - op i menuen i toppen

Et foto af jer under firma profil

3 salgs argumenter på forsiden - hvorfor købe hos dig ?

http://itavine.dk/ 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders B.:
Skriv eller få andre til at skrive anmeldelser af produkterne, det kan også hjælpe. Trustpilot osv..

ja, du skal til at få gode anmeldelser osv. Jeg har før været med til at lancere et produkt, hvor jeg regnede med, at andre vidste, hvor godt produktet var. Det må man aldrig regne med, når det kommer til markedsføring. Du kan læse en case her, hvor jeg kommer lidt ind på det.

Du skal i gang med at skabe tillid. En hurtig anbefaling kunne være at lave en youtube kanal, hvor du snakker om alle de vine, som du sælger. Smid den på forsiden, så når kunder kommer ind, så kan de se og høre dig. Det skaber troværdighed. Der er ingen, der kan lide at bruge penge, hvis man ikke er sikker på, hvem afsenderen er.

Jeg har gode erfaringer med det, når det kommer til mindre kunder. For hvis du er en kæmpe koncern, så har du allerede opbygget tillid.

Stil dig selv nogle spørgsmål

Hvorfor skal kunder købe af mig?

Hvordan kan jeg skabe tillid til mine kunder?

Osv.

Du skal tænke på, at når du handler på nettet, så kan du ikke se og føle produkterne. Det er dit job at skabe illusionen om, at produkterne er virkelige. Du kan også oprette en Facebook gruppe, hvor du også kan uploade dine videoer. Jeg ville ikke bruge FB til at skabe direkte salg men mere til at skabe troværdighed om din webshop. På hvert medie tænk over hvad din strategi er.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser umiddelbart fin nok ud har du også husket at få dig en facebook side ?

Der kan du lave en konkurrence hvor folk kan vinde vin eller andet.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hobro
Tilmeldt 1. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Fra  ItaVine Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders for meget brugbar respons.

Jeg har helt sikker noget arbejde jeg skal i gang med.

Hvad mener du med:

"Fix også teksten på  http://itavine.dk/italiensk-roedvin-85/ - Det er vel ikke muligt at der kan stå rødvin?

Venlig hilsen

Brian Egholm

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra Hobro
Tilmeldt 1. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Fra  ItaVine Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle jeres svar.

Jeg har får en super relevant feedback på lige netop de problemer jeg går og tumler med. Hvor er det tåbeligt jeg ikke har oprette mig og spurgt jer her på Amino noget før.

Jeg skal klart have rettet op på nogle ting i henhold til de gode råd jeg har fået at jer.

Jeg vender tilbage med spørgsmål når næste udfordring melder sig.

Venlig hilsen

Brian Egholm

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu er en helt ny shop slet ikke modnet.

Lidt som en vin skal en webshop også have tid til at modne sig i såvel Googles index, men også i folks bevidsthed.

(Jeg har ikke set din side endnu) Det er dog også vigtigt at siden sparker røv, virker professionel, har det helt rigtige checkout og også navigation i det hele taget :)

Er din side pæn på mobilen?
Har du Mobilepay
Har du valgt de rette farver
Er siden professionel
Har den haft tid til at modnes
Osv

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det ikke kontakt info i bunden af siden?
Hvorfor er der ikke et CVR nummer vist
Hvorfor kan jeg ikke hurtigt finde en "Om os" side :)
Lad være med at skrive du er en nystartet virksomhed :)
Om os fandt jeg faktisk så på http://itavine.dk/information/kontakt-og-kundeservice/
Hvad er din vision?
Hvad er din Hvorfor man skal vælge jer?

Ud over det, det er en flot side og den loader forholdsvis hurtig på en mobil. Men jeg kan ikke betale med mobile pay?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)