Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multilevelmarketing.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette produkt lader til at have væsentlig mere at byde på end herbalife

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Pernillegry:
Jeg tænker dog, at det kræver lidt salgstalent, da produktet koster en del.

Hvis du kan lide produktet og har råd til det uden at behøve at sælge, så er der jo intet forgjort i blot at købe produkter.

Hvis du skal sælge, bør du ikke basere dig på at afsætte til venner og bekendte - de køber måske for at støtte dig til at starte med, men hvis ikke de er forelskede i produkterne, så falder de hurtigt fra, og du står med en lang kontrakt eller et lager. Hvis dine venner og familie er vilde med produkterne - vil du så finde det rimeligt, at du tjener penge på dem? - mange finder netop det, at tjene på sine venner og sin familie umoralsk. Hvis dine venner finder det umoralsk, risikerer du at sætte venskaber over styr på grund af penge.

Jeg kender ikke præcis den nævnte forretning, men jeg har for år tilbage sat mig ind i en del forskellige koncepter for at se, om modellen kan benyttes på en sund måde, som giver respekt i netværket. Det er ikke lykkedes mig at finde.

Der er helt sikkert mange, som tjener godt på mlm, men som du selv siger - det kræver salgstalent - og en bestemt moral.

Hans

Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaer hedder Lifevantage.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Ligesom alle de andre MLM produkter, er det her nævnte også en gang humbug.

Det er dyrt kosttilskud, med udokumenteret effekt. 

Hvis du beslutter dig fornat sælge den slags, så vær opmærksom på lægemiddelloven omkr. anprisning af produkter.

Prøv at finde en undersøgelse som viser en dokumenterbar effekt. Gode søgeord er FDA (Food and Drug Administration) approval, peer review.

Du kommer, i realiteten til at sælge kosttilskud baseret på planteekstrakt, kan du sælge fancy vitaminpiller til en overpris? Hvis ikke ender du som de øvrige +95% som også spildte deres tid og penge på et MLM produkt, med en smart hjemmeside og en Dr. Et-eller-andet som, i superlativ form, beskriver de helt sindsygt vilde og positive effekter ved netop det her produkt. Standardbeskrivelsen er en eller anden pseudovidenskabelig, og ganske let forståelig forklaring, som i en blanding af let forståelig tekst, blandet med forkortelser for kemiske stoffer ingen kender lyder både plausibel, men også sådan lidt formel og sandsynlig.

Du får muligheden for, i din iver efter at tiltrække kunder (som skal være "forhandlere" for det er den egentlige forretning) at deltage i diskussioner med bla. mig hvor du kan gengive en blanding af salgsgas og videnskabelige studier som har påvist hvor fantastisk det her produkt er. Her kan du blande jantelov, og andres manglende forståelse for et unikt fortetningskoncept ind i diskussionen, mens andre MLM-ofre kan være enige, og tilføje at de forhandlere som ikke er succesfulde, ikke har ydet den nødvendige indsats. Der vil blive mulighed for en tur til Bali, en Mercedes med kaleche og en stor bonus når du langt op i systemet og opnår rank af -indsæt et par våsede beskrivelse her, gerne noget med grundstoffer og blomster - Du bliver nødt til at spille med og lade som om du er en del af en succesfuld virksomhed, med nogle inspirerende, fantastiske kolleger. I kan skiftes til at rose hinanden i diverse facebookgrupper, og lade som om i alle sammen er på vej til den foregøglede succes. 

Problemet er.... det fungerer ikke, ikke bare for dig, ikke rigtig for nogen.

Gider du det?

Hvis du gerne vil tilføre din krop antioxidanter, så spis en avocado.

Held og lykke ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)