Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, hvad virker og hvad virker ikke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt bruge et par gode råd fra nogle SEO eksperter.

Jeg arbejder for et firma, hvor vi snakker om at få relanceret vores hjemmeside. Dertil har jeg et par spørgsmål, da vi er en smule enige om SEO og vi snakker om det er en god ide at få en SEO ekspert på opgaven.

1. Domæne, hvis vi gerne vil frem på danske Google søgninger, er det en fordel med et DK domæne eller er det fint med et EU domæne? (Vores konkurrenter har DK domæner)

2. Vi er en smule uenige om meta keywords har en betydning for ranking i Google. Er det nok med meta keywords alene eller har de ingen betydning overhovedet?

3. I forhold til at få en god placering på Google, skal vores produkter være opdateret med title og meta description?

4. Vores tekster er lige nu copy paste fra vores leverandører, er det okay så længe at vores meta description, keyword og title er udfyldt? Teksten skal vel også være på dansk og ikke engelsk for at få en god placering i de danske søgninger?

5. Andre gode råd?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

1. TLD betyder ikke det helt store.

2. Nej, Google bruger det ikke

3. I forhold til en bedre placering så har meta description ikke nogen stor betydning, den viser kun beskrivelsen når folk søger, men den skal stadig være optimeret for at få en bedre ctr.

4. Nej, nej nej. Ingen copy paste tekster, få lavet jeres egen originale indhold.

5. Byg links og arbejd på on-page

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

fmount:
5. Andre gode råd?
unikke tekster og beskrivelser men korrekt brug ah h1, h2 ect. og links til jeres side

fmount:
4. Vores tekster er lige nu copy paste fra vores leverandører, er det okay så længe at vores meta description, keyword og title er udfyldt? Teksten skal vel også være på dansk og ikke engelsk for at få en god placering i de danske søgninger?
 Aldrig copy paste, altis unikke tekster og helst 300-400 ord. Ja og Dansk, ellers viser Google DK viser ikke sider med engelske tekster. HVis jeg søger på SKO vises kun sider med SKO ikke Shoes.

fmount:
1. Domæne, hvis vi gerne vil frem på danske Google søgninger, er det en fordel med et DK domæne eller er det fint med et EU domæne? (Vores konkurrenter har DK domæner)

have jeres side hosted i DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan bl.a. læse det her indlæg: "Sådan laver du SEO i 2017"

Det tager omtrent 5 minutter at læse, og du får rigtig meget brugbar viden.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten alle de spørgsmål du stiller, har et helt klart svar, ligesom du allerede har fået af de andre.

Hvis du gerne vil lære mere om SEO, så prøv at læs om det inde på zenmedia.dk, obsidian.dk, riismedia.dk eller nogle andre gode seo ressourcer. Hvis du tager dig tiden til at læse blogindlæg, guides mv. så får du en meget bedre forståelse for hvad SEO indebærer, og kan meget bedre vurdere hvorvidt der er brug for en ny hjemmeside osv.

Ift. spørgsmål nr. 3 omkring sidetitler og meta beskrivelser, så ja. Hvordan du gør, kan du bl.a. læse her: https://www.riismedia.dk/sidetitler-meta-beskrivelser-google/ - hvor du får viden om hvordan title tags og meta descriptions præcis bør laves.

Med den guide i hånden, skulle du gerne have styr på det delområde af SEO. Håber du kommer godt videre :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig/jer at få styr på grundelementerne i SEO. Det kan du f.eks. gøre med seo-lex.dk som er en fremragende bog til begyndere.

Derudover er det altid en god ide at få et webbureau der har styr på SEO til at lave hjemmesiden. Og hvordan finder man så dem? Det kan du reelt kun gøre ved selv at have syr på det, for en kæmpe stor del af webbureauerne derude har IKKE styr på SEO (selvom de påstår noget andet).

Er du helt i tvivl, så start med en SEO ekspert og lad ham eller hende anbefale dig et webbureau. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Fra  SEO-Partners Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne tage en uforpligtende snak om seo. kontakt mig via kontakt@seo-partners.dk

Eller via min hjemmeside https://seo-partners.dk/

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg godt nok gået på pension i SEO-branchen men vil også anbefale SEO-LEX den er altså prisen værd specielt så fremt du er en nøb til SEO...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)