Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma på Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Glaseriet ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nyopstartet firma og købt domæne hos One.com. Jeg har læst at man skal lægge et eller andet HTML kodning ind for at Google kan læse hjemmesiden? Andre siger det er underordnet - google er vores alt seende øje og det ikke er nødvendigt.

Når nu jeg søger på www.glaseriet.dk kommer det ikke frem. Nogle gode forslag - eller er tålmodigheden en dyd?

Mange tak

Christian

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Jeg har over 8 år inden for web-industrien, har projektledet over 300 web-projekter af alle størrelser og ejer af STANDOUT ApS
Vi er stolte over at være top 10 inden for alle kategorier vi repæsentere inden på Trustpilothttps://dk.trustpilot.com/review/standoutweb.dk 

Normalt når du går live med et nyt website, er det en god idé at have sat Google Webmaster Tools op, og sikre at robotter kravler sitet som de skal. 
Ved at søge på google ved at bruge "site:www.glaseriet.dk" kan du se at der kun kravles en enkelt underside. Det er ikke så godt. Hertil er det en god idé at have Google Analytics sat op, så du kan følge besøgende, konverteringer mv. 

Du bør sikre din side med SSL, da det nu tæller ekstra for Google i deres søge algoritme.

Der er en del flere ting der kan optimeres. 

Jeg vil anbefale lige at skrive til mig gennem vores website på www.standoutweb.dk . Jeg vil meget gerne bruge 30 minutter frit med dig, og komme til nogle råd på hvordan dit site kan optimeres. 

Hav en fantastisk dag!

Hej 
Jeg har over 8 år inden for web-industrien, over 300 web-projekter af alle størrelser i bagagen og ejer af STANDOUT ApS. Vi er stolte over at være top 10 inden for alle kategorier vi repæsentere inden på Trustpilot: https://dk.trustpilot.com/review/standoutweb.dk Jeg vil anbefale lige at skrive til mig gennem vores website på www.standoutweb.dk . Jeg vil meget gerne bruge 30 minutter frit med dig, og komme til nogle råd på hvordan dit site kan optimeres. 
Hav en fantastisk dag!

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Dit domæne er indekseret på Google, dog bare ikke særligt højt - se screenshot 1

Når du søger på www.glaseriet.dk (se screenshot 2 ), og fordi dit domæne ligger så tæt op af www.glasseriet.dk, så forstår Google det ikke helt endnu.

Jeg har en side, wordpens.com, og når man i starten søgte på Wordpens, så troede Google, at man mente Wordpress.

Det er meget normalt her i starten, når dit domæne ikke har større autoritet og mere historik, og det læner sig op af et andet domæne.

Der er mange ting, som du kan gøre for at "speede" processen lidt op. Til dels er der onsite optimering og til dels er der linkbuilding.

Til at starte med, så vil jeg anbefale dig at læse en god guide, fx. klikko.dk/seo

Derefter bør du være i stand til at bedre vurdere, om du selv skal kaste dig ud i optimeringen eller hyre en ekspert, og i så fald hvilken.

Men brug gerne lidt tid på at læse guiden og sætte dig ind i, hvad der for alvor tæller her i 2017 og fremadrettet. Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)