Ok, det er i forhold til osCommerse, grunden til jeg spørger er at vi sandsynligvis har en kunde som skal have flettet flere shops sammen (og en fysisk butik skal der da også administreres i systemet). Så det var bare om der skulle være et eller andet i konceptet "flere shops sammen" der var noget galt med. Jeg kunne jo dårligt anbefale sådan en løsning, hvis det aldrig ville komme til at fungere optimalt alligevel. Hvad mener du med at ALT skal være unikt? /Peder |
Som Nicolai så fint skriver, så er en gylden mellemvej guld værd. Når jeg siger ALT så mener jeg at du simpelthen har 2 fuldstændig uafhængige shops, der ved et salg kontakter alle de shops der er med i netværket og fratrækker det der bliver solgt. Skal du være rigtig smart, så laver du en master der kan styre alle shops den modsatte vej, så du kan lave en ændring i masteren, der kontakter de andre shops, og laver den ændring. Så kan du efterfølgende rette de shops tilbage der ikke skal have den ændring. Det kommer jo også an på hvor mange shops du skal have tilknyttet.
De sidste 3-4 uger har jeg stort set udelukket arbejdet med at få løst problemet rigtigt og jeg har også haft lunten ude ang. tilbud. Jeg er ikke i tvivl om at det skal være i osCommerce, da man jo ikke skal opfinde den dybe tallerken med alle de ekstra contributions der er et krav for mig. Hvis i er talenter i oscommerce, så må i gerne give et kald på 31 24 44 44
Jimmy