Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify eller? Og hjælp til udvikling af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet anbefalet af mange Shopify hvad syntes i om det? Det en tøj hjemmeside

Andre anbefalinger eller er de bedst?

Hjælp til udførelsen mod betaling evt. Mødes

Mvh :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify skulle være relativt lige til at komme igang med, og skulle efter sigende have en glimrende support. Vi laver primært webshops i magento og woocommerce(wordpress) til vores kunder, men hvis planen er selv at sætte den op tror jeg shopify kunne være et godt valg, specielt hvis du ikke har erfaring med det i forvejen. mvh Mick Hansen

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Puntitto.
Shopify er ganske fint, men bestemt ikke gratis, og vil du senere flytte til en billigere server, kan det kun ske ved at starte forfra.
I min optik er det bedre at være herre i eget hus og selv eje sin shop, den vil samtidig også have en vis værdi, hvis du skulle sælge din forretning på et tidspunkt, og nemmere at sælge, da køber ikke er tvunget til at overtage et dyrt abonnement.
Hostede løsninger har det med at løbe op, efterhånden som man får brug for moduler, det problem er du i 99% tilfælde ude over ved at få bygget din egen løsning, da de fleste moduler enten er gratis eller koster et engangs beløb. Samtidig kan din egen løsning være tjent hjem inden for 6-24 mdr. alt efter hvad du får bygget og har behov for og så er der kun minimale udgifter til almindelig vedligeholdelse og server.

Mange vil så påstå at du så også skal bruge en masse tid eller penge på vedligeholdelse, hvilket ikke er rigtigt, da hvis du slet ikke kan noget selv, kan lave en fast service aftale til rimelig billige penge om året, stadig så du vil have sparet mange penge inden for en forholdsvis kort periode.

Hvis du vil høre mere om vores løsninger og priser, så send mig en mail på kim@cyberdata.dk skriv lige lidt om hvad du ønsker og evt. links til lign sider, så skal jeg lave en god pris til dig på en funktionel og flot side, til langt under 10.000 kr. (for en side som passer funktionelt til de flestes behov).

Mvh.
Kim Jacobsen
Cyberdata.dk (ny side på vej op)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Puntitto,

Jeg vil klart anbefale dig at gå videre med Shopify. Det er et ualmindeligt stærkt system, hvor du har hjælp lige ved hånden. Systemet er sat rigtig godt sammen, og du kommer ikke til at mangle noget.

Hvis du så tænker at du godt vil have custom design, så kan det også lade sig gøre i Shopify. Mange mener, at rammerne er meget faste deri, men det er de nødvendigvis ikke - alt kan stort set lade sig gøre.

Gi' den gas!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Pairy Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Puntitto,

Det afhænger meget af dine behov. Der er fordele og ulemper ved de fleste systemer. Blandt fordelene ved Shopify er bl.a.:

Support mulighederne (24/7 supportadgang)
Simpelt at sætte op
Du kan de fleste ting selv

Shopify er rigtig godt hvis det eksempelvis er din første shop eller du selv vil stå for det hele.

Et alternativ til Shopify er såkaldte open source løsninger, hvor der er adgang til al koden (det giver mulighed for at ændre flere ting end du kan i Shopify primært funktionalitetmæssigt). Der vil du kunne skræddersy alting selv (og når jeg siger selv mener jeg at en udvikler kan). På den visuelle side er der ikke vanvittig meget at hente ved at bruge en open source-løsning længere da du kan lave stortset de samme designs i eksempelvis Shopify. Så er det kun hvis der er funktionalitet der ikke er understøttet i Shopify.

Derfor er det nok en god ide at sætte dig ned og finde ud af præcis hvilke funktioner du vil have på webshoppen.

Det er svært at sige hvilket system der er bedst da det afhænger af behov. Prøv eventuelt at kigge på hvilkenshop.dk, det kan måske give dig et praj i den rigtige retning. Selvom det selvfølgelig ikke kan tages som et endegyldigt svar.

Håber ovenstående hjælper. Rigtig god dag :-)

Mvh
Ricki, Pairy

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en besked til dig. 

Tilmeldt 19. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret og din tid det hjælp helt klart :)

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også give www.ShoppinNet.com et skud. 

Der er ikke noget abonnement i sin fulde og ubegrænsede version, medmindre du gerne vil have SSL (100 kr. pr md.)
Det er inkl. alle moduler.

Enig i at ekstra moduler tit løber rigtigt meget op i forskellige systemer.

En open source er for dyr i længden hvis man ikke kan selv.
Koster penge at få dem opdateret til nye versioner, og problem løsning når der er fejl fordi du får brug for en udvikler.
Og udviklingen går langt hurtigere end man regner med i online verdenen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)