Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til website og hvad kræves der?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er en 14årig dreng (snart 15)

Jeg har set et par videoer af Martin Thorborg og har fået masser af inspiration og motivation til at starte.
Jeg har fået en rigtig god ide (Synes jeg selv?) Ved at jeg skal have startet et website, men ved ikke hvordan og hvad der kræves.
Og hvad det kommer til at koste, men skal helst være billigt.

Mvh: Sen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sen 

Du kan evt. oprette et billigt webhotel på Unoeuro.dk og dernæst benytte deres "one click installation" af WordPress. Det kræver dog at du virkelig har tiden til at sætte dig ind i WordPress. 

Alternativt skal du få nogle til at opsætte dette for dig, men det koster selvfølgelig et vis beløb :-) 

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Sørensen.

Hvor kan jeg få nogen til at opsætte det for mig? og hvad koster det ca? Tænker at det er meget varieret, er det ikke det? 

Hilsen: Sen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sen. Du har helt ret at priserne kan variere så derfor skal du forklare dig og fortælle hvad du skal med hjemmesiden, hvad skal den kunne.

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S.

Kan vi snakke om det i PB? Så kan du måske også give lidt feedback?

-Sen

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kan i din situation anbefale weebly.com hvor du let kan få et professionelt udseende site - og du kan upgrade til business site eller endda webshop

Business koster 2-300 kr pr md. hvis du betaler pr. md, (billigere hvis du betaler pr år)

jeg kan klart anbefale dig at prøve weebly.com et par måneder eller 3 og hvis dit produkt/projekt holder, eller når du har en vis indtjening,  så brug 5-10.000 på at få det hele lagt over på Wordpress hos proffessionelt firm, som. f.eks Simons.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som der er blevet skrevet så kommer det fuldstændig an på hvad din hjemmeside skal indeholde. Du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan vi evt. Tale/skrive om det du skal have lavet.

Du kan også gå ind på www.gobrand.dk og læse om vores kampagne tilbud på en hjemmeside.

God aften.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at beskrive lidt mere om hvilken type website det er du overvejer at starte. Det kan gøre det lettere for os at give dig gode råd om hvilke behov du har og hvordan du lettest og billigst kommer i gang.

Hvis det er en helt almindelig hjemmeside hvor du vil skrive artikler, så kan du for 200-300 kroner få et dansk domæne med et fornuftigt webhotel i et år hos https://www.unoeuro.com/products.php

Du behøver ikke andet end at installere Wordpress, og herefter kan du så småt gå i gang. Det kræver noget tid at finde ud af hvordan du får det hele til at se pænt ud, men det er jeg sikker på at du hurtigt finder ud af.

Min nevø på 13 har selv lavet hjemmesiden http://www.geeknewz.dk/ hvor han blandt andet skriver om gaming tilbehør. Han har selv sat det hele op.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jonathan. Hvis du har tid til at høre fra en ung gut mere med en nyopstartet hjemmeside og projekt, så skriver jeg også lige en besked til dig på facebook. Jeg kunne nemlig godt bruge lidt hjælp angående design af hjemmesiden. 
Mvh Christoffer :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)