Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg søget et lån til god bageri med bolig

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

omsætning er på 2016 er på 6.573.526,24 kr ud fra det var der 4 brødudsalg  

og der 2-3 brødudsalg kom tilbage igen hvis bageri åben igen

ansatte her person  2 fuldtidsvoksne, 1 på ca 28 timer og 10 unge piger, bageri er kun bagermester  1 bagersvend og 1 bagerlærling den ikke nok  der skal være 2 bagersvend og 2-3 bagerlærling

jeg bruge 2,5 mio kr  jeg prøve se ikke lån penge ved   LENDINO dokumenter er blevet sendt til vores kreditafdeling  det vente bare på nu

Tilmeldt 6. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jeg tro kun 2 e-mail på gmail  

Tilmeldt 6. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har modtage dette her fra

Carl V. Frej Petersen

jeg skriver til jer, fordi jeg arbejder for at få frigivet et lån til bagersvend Henrik Thomsen, så han kan overtage det bageri i Ulfborg I tidligere har haft brødudsalg for.
Henrik Thomsen er meget opsat på at få gang i bageriet så hurtigt som muligt. Min rolle er at skaffe kapitalen til veje. Jeg har i den forbindelse noteret mig jeres interesse i at få genetableret brødudsalg fra hans bageri. Derfor er det, jeg tillader mig at skrive til jer nu.
Forholdet er følgende:
Henrik Thomsen har gennem min kapitalkilde mulighed for at opnå lån til at overtage bageriet for. Lånet bliver givet på grundlag af en kapitalforsikring, som har en samlet pris af, hvad der svarer til 55000 kr. Til gengæld for denne kapitalforsikring får Henrik Thomsen et lån stort nok til at kunne købe den lukkede bagerforretning med alt tilbehør kontant.
Det er mange penge for Henrik Thomsen, der p.t er arbejdsløs efter en periode som lønmodtager. Jeg har derfor besluttet selv at hjælpe til med 20000 kr., fordi jeg egentlig tror på, at Henrik Thomsen kan få succes som bagermester på jeres egn. 
Tilbage er der jo så 35000 kr. Hvis I fremkommer med en andel af dem, er Henrik Thomsen og jeg indstillet på at honorere jeres indsats med et sponsoreret gavekort på 50000 kr. til brug for køb af bagværk fra Henrik Thomsens bageri.
Jeg vil være meget glad for at høre jeres mening om tilbudet, så derfor ser jeg meget hen til at høre fra jer snarest, meget gerne i løbet af dagen i dag, hvis I kan få tid til at læse og besvare min mail.
Mange venlige hilsner
------------------------------
Carl V. Frej Petersen
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke noget der hedder kapitalforsikring - der er aldrig nogen der har betalt for at få lov til at låne penge. 

Lånet sikres i pant, som fx. ejendomme, værdier og andet - man kan ikke forsikre sig ud af et lån. 

Det lugter langt væk.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Henrik Thomsen,

Hvis ikke du har hverken arbejde eller øvrig sikkerhed - eller tid til at afvente en seriøs investor samt ikke ønsker at få en advokat/virksomhedsmægler samt revisor til at hjælpe dig i processen - så drop drømmen.

Sorry to say




Side 3 ud af 3 (26 indlæg)