Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige fået lavet en hjemmeside
(Det er ikke mig selv som har lavet den )
www.kvalitetsskind.dk
Jeg har et par ting som jeg vil spørge om det kan gøres anerledes?
1 når man har lagt en varer i kurv og går til betaling er PayPal logoer og visa dankort logoer i den samme ruprik . Det er meget misvisende . Kan det adskilles ? (Det er i woocommerce )

2.
På forsiden oppe i venstre hjørne står der fri fragt + lev 1-3 dage
Hvordan kan det gøres mere tydeligt så det passer til siden ?

Hvis i har noget andet som kan gøre siden bedre ( bortset fra billederne (-: ) vil jeg meget gerne hører det (-:

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du får lige et kort og konkret svar på dine spørgsmål herunder.

1) Ja - det kan godt lade sig gøre. Det tager ikke særlig lang tid - relativt simpelt. 

2) Du kan evt. lave det som dine USP'er under "tilføj til kurv" ved hvert produkt. Du kunne også lave en ny top-bar, hvor det er centreret med 2px større tekst + ikoner.

Hvis du har 5 minutter, så synes jeg du skal læse mine fire bedste råd omkring troværdighed på ens webshop her. Jeg skrev indlægget om det i går.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carlsen ;) 

Dine udfordringer virker forholdsvis overkommelige. Ift. punkt 2 kunne du overveje at lave en grafisk illustration, og sidestille denne med dit logo. Evt. i en farve som adskiller sig fra resten af layoutet. 

Du er velkommen til at smide mig en mail med dine kontaktinfo på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du ønsker en dialog omkring hjælp til ovenstående punkter. Endvidere giver jeg dig gerne lidt gratis sparring ift. webshoppens generelle udtryk. 

Uanset hvad, held og lykke med din nye webshop! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)