Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsloven / konflikt

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:
Det er skam alene dig, der skaber fortolkning. 

Nope... jeg refererer og henviser  -  alle i andre tolker som i nu vil uden henvisninger... free talk

Poker time vil jeg nu ...ciao

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Henrik Hansen:

Trusted Partner:
Det er skam alene dig, der skaber fortolkning. 

Nope... jeg refererer og henviser  -  alle i andre tolker som i nu vil uden henvisninger... free talk

Poker time vil jeg nu ...ciao

Prøv at tjekke alle domme og retspraksis, loven er meget simpel! 

Det er dig, der fortolker, mens alle andre i tråden forholder sig til loven...

Men du kan da bare prøve det af, når du eller din samarbejdspartner får en giga bøde, kan du fortælle os andre omkring retspraksis :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Det er dig, der fortolker, mens alle andre i tråden forholder sig til loven...

Men du kan da bare prøve det af, når du eller din samarbejdspartner får en giga bøde, kan du fortælle os andre omkring retspraksis :)

Nope... jeg fortolker ikke, men spørger jer... men i fortolker uden henvisning til loven og det er jo den jeg spørger til...  jeg har jo selv refereret til din ud fra de gældende vilkår. 

Skulle nogen anmelde mig for at ville hjælpe dem til at spare store beløb, vil virke usandsynligt og endnu mere usandsynligt er det, at jeg skulle blive dømt.

Det virker mere som om at du er irriteret over du har manglende fakta, hvorpå miine tanker ikke skulle være lovlige i praksis,  

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder tilbage med en underlig fornemmelse: Hvad får du ud af det? Du sidder vel ikke og gør det som en godgørende gerning? Det er muligt, at der ikke er penge i det lige her, men hvis du fx samler kontaktinformationer ind til senere brug i anden sammenhæng er det jo stadig kommercielt.

Hvis det er rent godgørende virke, er der masser af organisationer derude, der gerne modtager din hjælp.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Henrik Hansen:
Skulle nogen anmelde mig for at ville hjælpe dem til at spare store beløb, vil virke usandsynligt og endnu mere usandsynligt er det, at jeg skulle blive dømt.

Det kan godt være, du ikke bliver dømt, men jeg kunne selv finde på at anmelde dig - og det kender jeg flere, der ville.

Der er masse af folk (el-selskaber, telefonselskaber osv.), der ringer mig op, for at "hjælpe mig med at spare penge". Det irriterer mig vanvittigt. Så hvis de ville sende mig en mail, ville jeg blive rasende.

Jeg forstår, at du lægger vægt på, at du ikke vil sælge noget, men for mig lyder det alligevel, som om du har gang i noget kommercielt. Altså at du (eller andre) på en eller anden måde kan tjene noget på kort eller lang sigt. 

Reglerne fremgår af markedsføringslovens § 6.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ville også tænke på at anmelde.- Jeg får masser af vigtige emails og uopfordrede gider jeg slet ikke. De ryger til http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Kontakt/Klag-over-spam oftest - de smadrer mit e-mail system og det kan jeg ikke ha

Boden er 10.000 som minimum og 1000 kr for hver over 100 stk. 500 stk koster 50.000 som udgangspunkt

be my guest

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Henrik Hansen:

Fashion-Seller:

Det er dig, der fortolker, mens alle andre i tråden forholder sig til loven...

Men du kan da bare prøve det af, når du eller din samarbejdspartner får en giga bøde, kan du fortælle os andre omkring retspraksis :)

Nope... jeg fortolker ikke, men spørger jer... men i fortolker uden henvisning til loven og det er jo den jeg spørger til...  jeg har jo selv refereret til din ud fra de gældende vilkår. 

Skulle nogen anmelde mig for at ville hjælpe dem til at spare store beløb, vil virke usandsynligt og endnu mere usandsynligt er det, at jeg skulle blive dømt.

Det virker mere som om at du er irriteret over du har manglende fakta, hvorpå miine tanker ikke skulle være lovlige i praksis,  

Ja hold da op, jeg er irriteret, jeg har aldrig været mere irriteret i hele mit liv (IRONI KAN FOREKOMME)... Fordi det her betyder så meget for mit liv...

Anyway jeg har hørt, at hvis man løber 26 gange rundt om rundetårn, imens man råber "Stativ stakit kasket", så ophæver det alle love. Free tip try it :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
jeg har hørt, at hvis man løber 26 gange rundt om rundetårn, imens man råber "Stativ stakit kasket", så ophæver det alle love. Free tip try it :)
virkede ikke du - prøvede det og blev bare forpustet af al det "stativ stakit kasket".

Er du egentlig klar over hvor langt det er at fise 26 gange rundt om det tårn. Man skal hele vejen uden om Trinitatis kirke og Landemærket. Ca 400 m per runde eller lidt over 10 km for fuld damp med "Stativ stakit kasket" og så krævede DSB manden på hjemrejsen alligevel, at det var mit ansvar at sikre mig, at jeg havde "korrekt og gyldig rejsehjemmel" (udtrykket viste sig at dække over, at jeg stadigt skulle have købt billet)

Jeg prøvede med "stativ stakit kasket" men han var ubøjelig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Fashion-Seller:
jeg har hørt, at hvis man løber 26 gange rundt om rundetårn, imens man råber "Stativ stakit kasket", så ophæver det alle love. Free tip try it :)
virkede ikke du - prøvede det og blev bare forpustet af al det "stativ stakit kasket".

Er du egentlig klar over hvor langt det er at fise 26 gange rundt om det tårn. Man skal hele vejen uden om Trinitatis kirke og Landemærket. Ca 400 m per runde eller lidt over 10 km for fuld damp med "Stativ stakit kasket" og så krævede DSB manden på hjemrejsen alligevel, at det var mit ansvar at sikre mig, at jeg havde "korrekt og gyldig rejsehjemmel" (udtrykket viste sig at dække over, at jeg stadigt skulle have købt billet)

Jeg prøvede med "stativ stakit kasket" men han var ubøjelig

vh John H

Hvis det ikke virker, har du ikke løbet 26 omgange præcist ;) Løber du en meter for meget eller for lidt, skal du begynde forfra ;)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)