Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til ny e-butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg skal have skilt en del varer ud fra dykkerteori.dk og overvejer at benytte mit gamle domæne www.plu2.dk til en ny e-butik.

Shoppen vil primært handle med udstyr til aktivt frilufts liv og gadgets til indendørs brug. Jeg satser på mærkevarer og ikke billige Kina dimser.

Hvad siger i til det? er domænenavnet plu2.dk er egnet til en e-butik eller er det for fjollet?

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 13:18

Der er jo intet galt med domænet, men jeg ville selv satse på et domæne der siger mere om dine produkter og det du tilbyder. (Såsom aktivgadget.dk etc.)

God fornøjelse med det hele :)

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:00

synes det er et friskt og lidt sjovt navn som duhar mulighed for at bygge dine produkt brands op med også. Bagsiden er det ikke giver mig en ide om hvad du tilbyder (men det gør google, amazon og jubii jo heller ikke), til gengæld er det så også nemmere at bygge en solid varegruppe op efterhånden

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:25

Hej Thomas

Nu ved jeg ikke om jeg er langsom eller hvad... Men umiddelbart forbinder jeg ikke Pluto med Plu2... Og skal du udtale det bliver du noest til at sige PLU "To-tal" ellers vil folk ikke forstaa det.

Satser du paa en shop til danske forbrugere, saa synes jeg du skal finde dig et andet navn, da der stadig er mange korte og gode navne ledige;o)

mvh 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 10:12

JBruhn:

Nu ved jeg ikke om jeg er langsom eller hvad... Men umiddelbart forbinder jeg ikke Pluto med Plu2... Og skal du udtale det bliver du noest til at sige PLU "To-tal" ellers vil folk ikke forstaa det.

Enig - Der er ulemper ved mundtlige omtale, men med et års tid eksponering på TV2 reklame (I wish) skulle den ged nok gå hen og ende veltrimmet Cool.

Vælger jeg navnet vil 2-tallet nok blive kraftigt fremhævet i logoet

JBruhn:

Satser du paa en shop til danske forbrugere, saa synes jeg du skal finde dig et andet navn, da der stadig er mange korte og gode navne ledige;o)

Jeg har et par andre muligheder i tasken, men dem venter jeg lige med at fremføre (i fald en domænehaj skulle komme forbi Wink  )

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:42

Lige umiddelbart giver navnet ikke nogen mening, eller ide om hvad det er du sælger, men hvis du kan få markedsført navnet godt nok er det måske også ligemeget. Men havde det været mig der skulle lave en helt ny butik og stod og kunne vælge frit på alle hylder (af de ledige navne) så ville jeg have fundet noget mere sigende.

mvh Julie 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)