Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af læder tasker i udlandet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en lille enkeltmands virksomhed, hvor jeg syer små læder tasker, punge og bøger. 

Jeg vil gerne undersøge om det på sigt kan lade sig gøre at få produceret mine vare i udlandet, da det er et stort arbejde at sidde med selv. 

Jeg er på nuværende tidspunkt kun på udkig efter muligheder så jeg har noget at gå ud fra. 

Varene skal produceres i ægte læder og har selvfølgelig designs som de skal laves i. 

Men nogen med kendskab til dette, som jeg kan hører til råds? Smile

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hms,
Vi har vores egen fabrik i Istanbul, Tyrkiet - hvor vi laver private label produktioner for forskellige virksomheder inkl. tasker, bælter, punge, kortholdere, nøgleringe, ur-remme, guitar remme og meget meget mere.

Se mere på www.leatherstudio.dk

Du er velkommen til at tage kontakt til mig på rasmus@leatherstudio.dk

Nu ved jeg ikke hvor mange du selv laver, men vil blot gøre dig opmærksom på at når man outsourcer så laves det jo som en rigtig produktion, på funktions produktions linjer. Det gør at tingene bliver langt billigere (mere effektivt), men også at minimums ordre stiger.

Vores minimum ordre starter fra 200 stk for de små enheder (nøgleringe, kortholdere m.v.)
Større ting som tasker m.v. kan altid diskuteres.

Mvh
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hms, 

jeg har læder produktion her på Madagascar - håndlavet. Vores speciale er vegetabilsk garvet læder, på den gammeldags facon. Vi laver primært tasker, men i princippet kan vi lave alt i læder. 

Du kan se lidt af det vi går og laver på FB : https://www.facebook.com/AllOrganic

Vi arbejder uden minimum uanset produkt type og levere med EUR1 certifikat (import told/afgift frit).

Har du behov for at se og føle skind (og kvalitet) kan dette arrangeres afhængig af hvor du bor i landet.  

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)