Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Polsk-talende person til møbel - og indretnings virksomhed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg søger en person der kan polsk og har kendskab til Polen! 

Jeg har været på ferie i Polen og endte med at købe en masse fede vintage og industrimøbler med tilbage til DK. 

Ideen var at prøve at sælge disse! Dette gik overraskende godt og jeg opdagede, at der var en god profit! Nu vil jeg derfor gerne fortsætte, denne gang mere seriøst! Dette kræver dog at jeg finder en person med gode sprogkundskaber i Polsk! Dette er nødvendigt for at udvide vores forhandler netværk og spare tid og opnå bedre forhandlinger. Denne person regner jeg med indgår i partnerskab.

Så kender du en cool person med gode polske sprogkundskaber så tøv ikke med at pege hende eller ham i min retning! Er der et godt forum for polakkere i Danmark høre jeg også meget gerne nærmere om dette!

God sommer.

vh 

Torfin 

Tilmeldt 17. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torfin,

Jeg kunne godt være interesseret. Har en bred forståelse for polsk kultur og sprog, da jeg oprindeligt kommer fra Polen. Derudover er jeg en nyuddannet Cand. merc. fra CBS, har erfaring med at forhandle med polske kunder og deler din interesse for retro- design. Du er velkommen til at kontakte mig på min mail beanbed@gmail.com Mvh, Beata

Fra Esbjerg N
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torfin,
Hvis du stadig søger sådan en, kontakt mig venligst.
Jeg kommer fra Polen og er åben for nye udfordringer bedst med polsk og dansk sprog.

Venlig hilsen
Agnieszka

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torfin

Har du brug for polsk-dansk talende medarbejder?
Jeg er studerende på handelsøkonomuddannelsen med speciale i salg og salgs ledelse og har brug for en praktikplads for at færdiggøre min uddannelse.

En handelsøkonom uddannes til at kunne arbejde med at planlægge, organisere og gennemføre opgaver, der indenfor indkøb, handel, logistik, salg og markedsføring og kommunikation.
Det skal helst være praktikstilling indenfor salg, indkøb, kundeservice mv. En af mine kompetencer er at jeg taler polsk, jeg er født og opvokset i Polen.
Derfor ville en praktikplads i en virksomhed, der har polske samarbejdspartnere også være interessant.
Praktik tager 8 måneder og er nødvendig for, at jeg kan færdiggøre min uddannelse. Desuden håber jeg på, at kunne overbevise den kommende praktikvirksomhed om mine kompetencer, så jeg har arbejde efter praktik.
De sidste 2 år har jeg arbejdet som tjener på Den Lille Kro, hvor jeg har stået for den daglig drift i samarbejde med restaurant chefen.
(Mulighed for at kontakte HR-chefen, hvis referencer ønskes – send ønske i privatbesked og jeg sender de nødvendige oplysninger)

Jeg har desuden arbejdet som jobvejleder for ledige polakker i Aarhus. Mine primære opgaver var at rådgive og skabe netværk med virksomheder der søger ny arbejdskraft.

Jeg opfatter mig selv, som værende ambitiøs, ansvarlig, lærenem og pligtopfyldende. Jeg kan håndtere mange forskellige opgaver i løbet af en arbejdsdag. I hektiske situationer bevarer jeg overblik og formår at forblive positiv. Jeg gør ting 110%.

Jeg bor i Aarhus og vil gerne køre efter praktikpladsen.

Jeg ser frem til at høre fra dig:) Kasia
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)