|
Hej Martin Jeg tænkte nok, at det ikke er bare lige, men det er det indtryk vi får, når vi læser disse tekster som alle spamfiltre firmaer benytter, så måske skulle der mere information til os der ikke ved bedre.. Mere viden er sundt og dit spamfigther fungerer fint hos mig, så jeg er ikke utilfreds, men undrer mig over teksterne. mvh |
Det uvisse er altid spændende....
.
Det er ligesom min tilbagevendende tanke: "Mon lyset slukker i hanskerummet i bilen, når jeg lukker det?" - eller slukker det først når jeg forlader bilen?
.
Og hvis vi skal snakke konspirationsteori så er der her lidt at tænke over:
Min teori omkring det statsstyrede "Danske Spil" a.k.a. det tidligere "Dansk Tips Tjeneste" er at det minder meget om filmen "The Island".
Plottet i "The Island" er at en lang række mennesker lever i et klinisk isoleret miljø. De kan intet huske fra før de kom til dette sted. De tror at jorden er gået til under en atomkrig og det derfor ikke er muligt at leve uden for dette miljø. Der er dog en enkelt undtagelse: Nemlig The Island. En lækker trope ø med plamer, solskin, strande og badevand. For at komme til denne ø skal man være en af de heldige hvis nummer bliver udtrukket i en daglig/ugentlig lodtrækning. Dem hvis nummer bliver trukket bliver overført til ø'en. - Eller rettere; det er hvad alle tror. Men sandheden er at det isolerede sted er ejet af en virksomhed der arbejder med genteknologi og sælger forsikringer i form af reservedele til mennesker. Folk i den virkelige verden kan tegne en forsikring på organer eller f.eks. et barn. Der tages en genstreng fra disse mennesker og ud af denne dyrkes en 100% kopi. Disse kopiers vækst er selvfølgelig øget voldsomt og de vokser op i dette isolerede miljø i troen om at de er de eneste tilbage på jorden. Når der så er brug for kopiens organer, så bliver personens nummer udtrukket og vedkommende får så hevet organerne ud og bliver derefter slået i hjel, hvorefter organerne gives til den oprindelige person som tegnede forsikringen - alt imens alle de andre i det isolerede miljø tror at vedkommende lever lykkeligt på den superlækre ø.
Sådan har jeg det lidt med Danske Spil. Det er en ekstra skat som pænt er hevet ned over øjnene på mange af os. Der ryger tonsvis af penge ind og som de også selv siger i reklamerne, så går nogle af pengene til kunstnere, lokale fodboldhold som aldrig bliver andet end lokale osv. osv. Indimellem hører vi så om at en eller anden har vundet en af de større gevinster.
Nu bliver det så spændende om jeg nu har afsløret det store scam. Hvis jeg vinder 12 millioner i morgen, så ved jeg at jeg har løftet sløret på et eller andet. Der er jo nok også en grund til at de ikke udbetaler de større gevinster med det samme. De skal hentes..... Og så er det man forsvinder og ens familie får at vide at man har fået storhedsvandvid og besluttede sig for at kører jorden rundt på en Harley, hvorefter man endte i Australien hvor en pigrokke desværre tog livet af én før en spækhugger fjernede de jordiske rester og kun efterlod et par våde Addidas og ens tomme tegnebog med et kørekort i....
Så ja - helt sikkert; Antivirus- og antiSpan-producenter sovser simpelthen hele nettet ind for at sikre deres egen business.... ![]()
![]()
/Jesper
Bliv gratis medlem