Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed under 18

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Min partner og jeg vil gerne starte vores eget firma, og da vi begge er under 18 er det selvfølgelig et problem. Vi har snakket med både advokater samt en revisor, og det er klart for os, at det nemmeste er, at vores forældre står som direktører i vores firma. Advokaten vil dog have en hel masse penge for, at oprette det for os og vi tænker derfor at vi selv kan gøre det. 

Jeg vil bare høre jer, om der er noget specielt vi skal være opmærksomme på eller nogle der har erfaringer med noget lignende? :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det at opstarte et selskab, som jeg tror er det i vil, er jo ikke raketvidenskab - men der er så mange faldgrupper - både for forældre som direktører og for jer to uden en top god ejeraftale - og masser af omkostninger som du jo frygter. Her f.eks. givet en pris for konto i bank + der skal lovpligtig arbejdsskadeforsikring til både for jer som ejere og forældren som direktør uanset løn og omsætning + årsrapport selvangivelse som I næppe selv klarer. I kan slet ikke drive sådan et selskab for under 5-8.000 kr per år så om I skal af med 2-3000 for stiftelse er ligemeget
Dertil kommer at der stiftes tonsvis af IVS som så tvangslukkes eller for bod for mangler - så tro ikke det bare lige er - stift og så kører det hele   her er i alle fald en lille checkliste at checke af http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Du kan finde en stribe, gode guides på YouTube til, hvordan dine forældre opretter et IVS og sætter dig (jer) ind som ejer(e). Faktisk har jeg sågar selv gjort det. Smile

Vedtægter, stiftelsesdokument osv. kan findes på virk.dk. 

Du kan fange mig her: http://kaspermfriis.dk - jeg hjælper dig gerne. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)