Hej Er igang med at opstarte en webshop med børnetøj. Er ret grøn i det meste men har valgt at springe ud i det alligevel. Så alle gode råd modtages med kyshånd. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på? Faldgrupper når man er ny? Har kun fået svar fra omverdenen "det kan du ikke.. Det er en meget svær branche.. Hvorfor dog vælge noget du ikke kan få succes med.. Du kan ikke få leverandører" så det svar søger jeg ikke hehe.. Og er jo ikke særlig konstruktivt. Jeg har allerede to leverandører aftaler igang så nogen må jo tro på min ide😉 Har et par spørgsmål jeg håber I kan svare på.? Hvis jeg køber tøj ved en leverandør skal jeg så betale moms? Synes at have læst man kan købe momsfrit når det er henblik på videresalg hvor man så betaler moms? Hvordan betaler jeg moms? Hvad skal jeg indberette til skat? Får mit firma sin egen selvangivelse? Hvad er jeres anbefalinger i forhold til varelager.. Er det bedst men et stort udvalg og få stk. Eller mere af det samme og mindre udvalg. SEO/markedsføring... Kan ikke skyder penge i dyre reklamer o.s.v... Så gode råde til en billig/gratis måde at komme ud på? (har et godt netværk jeg kan trække på, men tager gerne imod råd) På de fleste iværksætter sider kan jeg læse om budgetter. Men hvilke er vigtige at ligge? Lige nu har jeg kun et opstarts budget, hvad har jeg tilrådighed og hvad har jeg har udgifter til det. Og udgifter pr. Mdr fremadrettet.. Har jo ingen ide om hvor meget jeg kommer til at sælge eller skal købe varer for løbende. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak for hjælpen |
Tak👍🏻 det vil jeg helt klart tage et kig på