Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man tage sig betalt for at skrive skole/eksamens opgaver for andre?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

boomle:
Sikke ligeglad du er
whatever..

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrkoepke:

udvikleren2016:

Du er lidt af en trold ikke?

Du skiver at du er "...god til at skrive opgaver/akademisk research" men du er alligevel ikke intelligent nok til at søge på google?

Måske har du selv fået hjælp på dit studie det har det med at gøre folk dummere...

/S

Du har tydeligvis ikke meget at udvikle lige for tiden, "udvilker2016".. 

Naaa jeg klarer mig fint med min uddannelse, hvor jeg selv skrev opgaverne - men det var naturligvis også i de gamle dage - hvor man selv skulle lave noget. 

Hov du fik lige researchet lidt forkert der. Min bruger hedder ikke udvilker2016 men udvikleren2016 - men jeg vil give dig 12 alligevel...

/S

 

 

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

boomle:

Hvordan kan det være at når topic starter skriver i teksten "ingen moralske opstød tak", så det første folk gør, det er at komme med disse?

Jeg tror ikke det fungerer på den måde...

/S

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er så dumt at det skriger til himlen - at anmode et offentligt forum om anvisning af hvordan man kan hjælpe med noget som, for den man hjælper, er ulovligt

Hvor tosset kan man være rent ud sagt. Det er forhåbentligt klart i et offentlig forum at der findes noget der hedder moral - modsat hos trådstarter og hans supporters

Hvor tossede kan I være rent ud sagt? Hvad skulle det næste være

Jeg vil lige høre hvordan man stjæler fra ældre damer men jeg vil ikke have kommentarer af moralsk karakter?

Nu må I tage jer sammen - selvklart er der moralske aspekter -  De som mener man i offentligt forum kan få råd om at snyde samfundet - UDEN moralske modsigelser, er helt enkelt SKØRE

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Det er så dumt at det skriger til himlen - at anmode et offentligt forum om anvisning af hvordan man kan hjælpe med noget som, for den man hjælper, er ulovligt

Hvor tosset kan man være rent ud sagt. Det er forhåbentligt klart i et offentlig forum at der findes noget der hedder moral - modsat hos trådstarter og hans supporters

Hvor tossede kan I være rent ud sagt? Hvad skulle det næste være

Jeg vil lige høre hvordan man stjæler fra ældre damer men jeg vil ikke have kommentarer af moralsk karakter?

Nu må I tage jer sammen - selvklart er der moralske aspekter -  De som mener man i offentligt forum kan få råd om at snyde samfundet - UDEN moralske modsigelser, er helt enkelt SKØRE

vh John Hannover

At du, og andre, overhovedet gider bruge tid på jeres moralprædiken er "så dumt at det skriger til himlen". Dette er et åbent forum, og hvis min post er i mod reglerne kan admin lukke den. Og hvis folk ikke ønsker at hjælpe er det helt helt fint. Du mener dog at det stadig er er relevant at lire dit etiske bavl af. Jeg ønsker at forholde mig til loven, hvilket var derfor jeg frabedte etisk ævl til at begynde med. Men forsæt endelig hvis i ønsker.

Iøvrigt er din sammenligning med at skrive skoleopgaver for folk og det at røve ældre damer tåbelig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selvklart er det sat på spidsen med røveri mod gamle damer - det som undrer er at du virkeligt i alvor frabeder dig moralske betragtninger om medvirken til snyd

Hjælp en med at blive student uden denne faktisk har sin viden - og han skubber en der er flittig og kan sine ting til side til den ønskede plads på univrsitetet

Hjælp en med at blive revisor uden han kan sine ting - og han laver ulykker for kunderne

Hjælp en læge til at snyde sig til eksamenen - og han laver fejl

Det har da konsekvens på en masse planer at medvirke til svindel - At du ikke kan fatte det er dybt mystisk - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chrkoepke:

At du, og andre, overhovedet gider bruge tid på jeres moralprædiken er "så dumt at det skriger til himlen". Dette er et åbent forum, og hvis min post er i mod reglerne kan admin lukke den. Og hvis folk ikke ønsker at hjælpe er det helt helt fint. Du mener dog at det stadig er er relevant at lire dit etiske bavl af. Jeg ønsker at forholde mig til loven, hvilket var derfor jeg frabedte etisk ævl til at begynde med. Men forsæt endelig hvis i ønsker.


Iøvrigt er din sammenligning med at skrive skoleopgaver for folk og det at røve ældre damer tåbelig.

Som du selv siger det er et åbent forum... det er naivt at tro at folk ikke reagerer på noget som forager de fleste. Så kan du skrive nok så mange begrænsninger som du vil. Sådan fungerer det vist ikke... 


Men vi ved godt du bare er en trold, for du kunne jo åbenlyst bare søge på google http://bfy.tw/CoT0 men nej du skal da poste et indlægAmino og derefter blive forarget over at andre er forarget over din manglende moral.


Du vil også fra ovenstående link kunne finde den her artikel: http://goo.gl/mBpvvu det kan være at din geniale forretningsplan har en kort leve tid.

Det kan man da håbe. Hvis ikke så sætter jeg min lid til at folk med din indstilling oftes ikke lykkes med noget på den lange bane.

God sommer... snyd den hvis du kan.

/S 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For nuværende er det lovligt, men efter den fokus der har været på problematikken, bliver det vel ulovligt. Det moralske aspekt i sagen må være op til den enkelte. For langt de fleste mennesker er det dog heldigvis moralsk forkert at snyde.

Hvis du er så god til at hjælpe andre med deres opgaver, hvorfor så ikke hjælpe dem på en anden måde, end ved at skrive deres opgave?

Hjælp dine "kunder" fagligt før og under skriveprocessen. Læs opgavebeskrivelsen igennem, og stil spørgsmål til kunden, og guide dem fagligt den rette vej, så han/hun selv kan løse opgave. Det vil være lagt bedre for alle parter, og moralsk kan det langt, langt bedre forsvares.

Problemet er så bare, at det ikke nødvendigvis giver det 10-tal Karl skal bruge for at komme ind på medicinstudiet i København. Men så er der nok en mening med, at Karl ikke skal læse medicin i København.

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Selvklart er det sat på spidsen med røveri mod gamle damer - det som undrer er at du virkeligt i alvor frabeder dig moralske betragtninger om medvirken til snyd


Det gør jeg, som jeg tidligere forklarede, fordi moralske betragtninger blot er meninger som er forskellige fra person til person. Min mening er tydeligvis en anden end din, og derfor giver det ingen mening at spilde tid på den diskussion og lige præcis derfor jeg ønsker at forholde mig til loven.

Cookie - John Hannover:

Hjælp en med at blive student uden denne faktisk har sin viden - og han skubber en der er flittig og kan sine ting til side til den ønskede plads på univrsitetet

Hjælp en med at blive revisor uden han kan sine ting - og han laver ulykker for kunderne

Hjælp en læge til at snyde sig til eksamenen - og han laver fejl

Jeg er enig, dog mener jeg bare ikke at dette er mit problem så længe jeg opererer inden for loven (det punkt hvor vi er uenige). Jeg har aldrig selv snydt, men hvis der er demand for en service jeg kan tilbyde, og tage mig betalt for den, er jeg ligeglad med hvad andre vælger og bruge den til.


Cookie - John Hannover:

Det har da konsekvens på en masse planer at medvirke til svindel - At du ikke kan fatte det er dybt mystisk -

Igen, enig, men som sagt er jeg ligeglad så længe jeg selv opererer inden for loven. Hvilket (igen igen) var hele grunden til at jeg frabedte morals ævl fordi det alligevel ville være spild af tid. At du ikke kan fatte det er dybt mystisk.

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

deltro:

For nuværende er det lovligt, men efter den fokus der har været på problematikken, bliver det vel ulovligt. Det moralske aspekt i sagen må være op til den enkelte. For langt de fleste mennesker er det dog heldigvis moralsk forkert at snyde.

Hvis du er så god til at hjælpe andre med deres opgaver, hvorfor så ikke hjælpe dem på en anden måde, end ved at skrive deres opgave?

Hjælp dine "kunder" fagligt før og under skriveprocessen. Læs opgavebeskrivelsen igennem, og stil spørgsmål til kunden, og guide dem fagligt den rette vej, så han/hun selv kan løse opgave. Det vil være lagt bedre for alle parter, og moralsk kan det langt, langt bedre forsvares.

Problemet er så bare, at det ikke nødvendigvis giver det 10-tal Karl skal bruge for at komme ind på medicinstudiet i København. Men så er der nok en mening med, at Karl ikke skal læse medicin i København.

Tak for svar, og for at svare på dit spørgsmål: Jo jeg kunne sagtens bare rådgive studenter, men jeg kan tjene langt flere penge på bare at skrive opgaven selv da det går meget hurtigere. Jeg er ligeglad med om folk vil snyde sig igennem deres uddannelse, det er deres eget valg. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)