Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen bud på religions værdi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og skrevet lidt angående lidt religion og, jeg er cirka noget frem til 20.000 ord måske i alt. Nogen som måske har et lille værdi bud. På hvad det måske er værd ind til videre. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ingen der kan svare på uden, at have læst hvad du har skrevet, og hvordan det er formuleret.

Det kunne være starten på en bestseller bog, og det kunne være værdiløst.

Der er mange der interessere sig for et emne som religion.

Men det er også et vidt begreb.

Hvis du tænkte at gøre det til en bog, så måske indsend det du har skrevet, eller i det mindste et stort uddrag af det til et forlag.

Og lyt til hvad de har af feedback,

Måske hvis du skriver godt, og din bog har noget spændene at fortælle, så kunne de måske være interesseret. de vil sikkert ikke give dig et bud, førhen du er så tæt på færdig, og de kan kan sætte en editor til at gennemgå den med dig. Hvis de mener den vil kunne sælge.

Kan forstille mig at et forlag får masser af manuskripter, og med mindre 1. kapitel fanger deres interesse, så læser de nok ikke resten.

Men med ca. 20.000 så har de da lidt at gå ud fra, selv hvis du ikke er færdig. Men de fortrækker nok at modtage en færdig udgave.

Held og lykke.

Mvh Allan

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Det er self rigtig at man skal kigge teksten igennem, før man kan vurdere hvad den er vær. Jeg tænker måske på at skrive en bog også lægge den online, så der er nogle online bøger inden for det, eller måske skrive nogle små kapitler. Også lægge det på nettet, måske kunne det være en god ide 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er vanskelig. Emnet er spændende for mange - men der er også utroligt meget materiale allerede, så er det nyt - har du en ny indfaldsvinkel der tilfører noget nyt eller behandler religion på ny måde? Ellers er det vanskeligt

En e-bog kan du udgive gratis på www.saxo.com. Du bør inden du gør det, få gennemlæst bogen, både af en ven med religion forstand OG for stavefejl, da du her tydeligt skriver fuld forståeligt, MEN med ganske mange klare fejl som ikke betyder man ikke kan læse det du skriver, men så man bliver forvirret og forstyrret. Den går ikke i en bog at skrive, man er "noget frem til" når det hedder "nået frem til", eller man vil det ene eller andet "også" - når du mener "og så"

Det er ikke for at hakke på dit sprog, men skal man ud med en bog eller en blog artikel mm, så skal sproget sidder mere korrekt

Start evt med at lave en blog om religion. Du kan bruge simple gratis blog som "www.blogger.com" fra google eller bloggers delight gratis, eller du kan få lavet en fin hjemmeside blog.

Her kan du fange folks interesse med kortere indlæg om religion. Sørg for at få bloggen kendt ved at være aktiv hos religiøse - trossamfund osv, f.eks via Facebook

På den led får du testet dig selv lidt af, og så kan du overveje, om du vil sende en bog ud, som nævnt evt en gratis bog på saxo

Tænk indhold og ikke indtjening i første omgang. At tjene egentlige penge på bøger er forbeholdt nogen der er meget skarpe og spændende som forfattere

god vind med det John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak John for kritik synes, det er en god kritik du skriver og det har man brug for nogle gange. Men du har helt ret i at mit skrive kundskab ikke er godt nok til at kunne. Udgive en seriøs bog som fx en der bare går på hx eller gym, sproget er der vel ikke noget galt med. Men som du selv skriver så er det nok stave fejl jeg skriver mere eller mindre mest af, det vil jeg hellere ikke lægge bag mig og kigge væk. Forstået på den måde at jeg ved at det er der, også må man som du selv skriver kigge på mulighederne. I stedet for at kigge på pengene.

Fordi jeg kigger ikke selv på pengene i dette, men faktisk hyggen i det. Også kan man vel starte der og så se hvordan det går. jeg kan godt forstille mig hvordan det vil være at læse min tekst, hvis den bliver udgivet som en bog. Og man ikke forstår alt ting som det skal forstås, eller bliver forstyrret som du selv nævnet. Det er ikke fedt i sidste ende, så tror jeg ikke at man rigtig gider og læse det.

Angående det sidste spørgsmål: Så har du helt ret i at det ikke er lige til at tjene penge på en bog, bare uden videre. Jeg vil selv måske mene at man skal i hverfald have en a niveau, eller være journalist Eller som du selv nævner forfatter direkte. Fordi tingene skal være imorgen hvis man skal tjene rigtig penge på det, så vil minimum selv sige at a Niveau. Så kan man måske tjene lidt hvis det er det man gerne vil. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)