Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny tech blog - hvad mener i?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har for nogle få måneder siden valgt at lancere mit seneste skud på stammen inden for iværsætteri - nemlig www.techtjek.dk.

Jeg har startet bloggen af to grunde. 1. Jeg er virkelig stor fan af tech og smarte gadgets. 2. Mit ønske er at kunne have en lille indkomst i form af affiliate links og få reklamer.

Mit mål er at skille mig ud ved at tilbyde flere services end blot en blog. Jeg har blandt andet for nyligt oprettet en sammenligningsside af mobilabonnementer - som med tiden vil blive optimeret og rettet så den er mere brugervenlig.

Jeg ville blive rigtig gad hvis nogen af jer har noget feedback eller nogle kommentare til indhold, design affiliate tips osv.

Tusind tak på forhånd.

- Victor

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Tillykke med din nye side.

Førstehåndsindtryk: Fint og simpel side.

Hvis du ønsker, at forbedre lidt på SEO'en, har jeg kørt den igennem mit gratis seo værktøj, som guider dig til at få en bedre side. Du kan endvidere også sammenligne dig med din tætteste konkurrent (site vs. site), og tilmed kopierer deres strategi ;) 

Du kan finde analysen her: http://seobot-alpha.sebastianhoerberg.dk/domain/techtjek.dk 

Hit me up, hvis du skal have professionel hjælp dertil :)

Desuden kan jeg varmt anbefale google AdSense og Partner Ads.

VH/BR,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Fed hjemmeside, jeg som ikke er ekspert, har ikke mange ting at sige om denne side...

Jeg ville dog gerne se en del flere samlinger af produkter.. evt en guide til hvilket tv( mobil eller andet) man skal købe. Til under xxxx kr Og så komme med en konkret vare til anbefaling.

Det er sådan en artikel jeg kunne falde for og så derefter bruge et evt Link..

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Tak skal du  have.

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Jeg kan egentlig meget godt lide hjemmesiden, den minder meget om andre større tech-sider.

Et tip til at få besøgende, i en niche som din med rigtig mange konkurrenter, er at fange nye trends som den første.

Er du den første til at skrive et godt indlæg om en ny trend, kan man være det eneste relevante og danske resultat på Google søgninger de første par dage. Det giver 1. pladser og masser af besøgende. Det kræver dog at man arbejder en smule med SEO og har en fornuftig linkprofil.

Fedt projekt :-)

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for feedback.

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright. Tak for hjælpen

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Synes du er sluppet fint afsted med "Clean Mag" stylet på Publisher temaet fra Themeforest. Lader til at du benytter dig af Siteground så forstår ikke, at hastigheden er som den er, så vil mene du skal kigge her først da Siteground ellers -plejer- at kunne få ethvert wordpress theme under 1-1.5s (også ved first-load) i loadtid men kan se bl.a. én font giver lidt knas. Ellers prøv evt. at kigge på Kyup som siteground også står bag, hvor du er mere i kontrol. Få varnish tweaks her vil hurtig få dig ned på drømmetider, dvs. under 1s med korrekt varnish opsætning.

Din link bygnings strategi skal du måske kigge på, meget mere.. inden du får bygget én masse links der gør mere skade énd gavn men at gøre noget, er selvfølgelig bedre end bare at sidde og vente. Blog kommentare kan hurtigt bliver ret risky, særligt hvis siderne er lidt spammy - kan tjekkes med f.eks. majestic.

Prøv bl.a. at kør én http://nibbler.silktide.com https://en.onpage.org/ og måske woorank for se, hvor meget der er muligt at løse onpage og dernæst gå i gang med værktøjer som moz, ahrefs, majestic, semrush og i den dur for at finde ud af, hvad andre i din niche gør godt. Undersøg hvilke keywords diverse gør brug af og benyt f.eks. kwfinder til at finde søgevolume hvor nichen er "nem". På denne måde kan du i hvert fald hurtigt få gang i affiliate med ok indtjening. Partner-ads er i øvrigt et fint sted at starte ud men der er mange borde at tage maden fra, nogle borde har også mere "mad" på menuen.

Designet er smag og behag men synes da det er et fint Themeforest theme selv om det nemt flyder ud, med mange andre. Dvs grib og fastholdelse nok ikke er det letteste og "huskeeffekten" er nok lav medmindre man er landet på én landingsside mange gange hvor evt. logoet huskes. Men rigtig fint udgangspunkt :-). Tætheden på det jeg vil tro er dine "fokus"keywords er også for lav i teksterne mv. så måske andre seo plugins in Yoast skulle prøves af. Forresten godt at se at lidt schema markup er i brug. Overvej måske også at gøre brug af dublin core, påstanden om effekt svinger hele tiden, så hvorfor ikke.

Der findes også bedre alternativer til W3 Total Cache så måske WP-Rocket el. WP Fastest Cache Premium vil være én nem vej til mere kampstyrke i din niche.

Dejligt at se AMP på alle dine landingssider og fin brugerflade herpå. - Dvs det lader til at du har fundet frem til AMP af Ahmed Kaludi og Mohammed Kaludi som udvidelse til standard AMP pluginet fra Automattic. - Altid godt. Super at http redirecter til https som en del glemmer. 

Mvh Ron og håber at du får godt gang i bl.a. affiliate delen.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)