Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ene importør til flere sælgere ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille gårdbutik med import af dyrefoder i Nordsjælland, som jeg har haft i nogle år.

En af mine kunder ønsker at være sælger inde i København. Dette er helt ok for mig, men jeg skal nu finde ud af, hvordan dette bedst kan lade sig gøre. De har haft kontakt til min leverandør, som oplyste dem om at jeg er forhandler/importør i Danmark og de derfor skulle tage kontakt til mig.

Skal jeg enten 1. lægge feks 10% på mine indkøbspriser til dem eller 2. bede min leverandør styrer dette og derefter udbetale til mig ?

Andre der har stået i denne situation ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

RAHHA:
bede min leverandør styrer dette og derefter udbetale til mig

Det jo netop din opgave at varetage salget når nu du er eneforhandler, så glemt at om at spørge leverandør.  Hvad pris du skal tage afhænger jo af flere ting, men husk at din pris skal være attraktiv overfor en forhandler. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

RAHHA:
lægge feks 10% på mine indkøbspriser

Nu ved jeg jo ikke hvilke avancer der normalt er på dyrefoder, men overvej om 10% i avance er nok.... Du skal håndtere ordrerne fra kunden, pakke og sende. Og jeg går ikke ud fra det aftager tager kæmpe mængder hjem ad gangen??

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Kommer an på hvordan du lavede din kalkule til at starte med - er der plads til forhandlere, er produkterne prissat rigtigt, etc.

Vil du helst arbejde som agent eller som distributør og stå for de omkostninger som er forbundet med dette.

Du skal også være opmærksom på om der kan være forskel på priserne i din butik og i den anden butik eller om det er bedst at det er samme priser.

Du er velkommen til at skrive til mig på: jf@etrade.co.ua

Hilsen
Jacob
5142 2862

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)