Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hjemmefra

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kikker på at overtage en webshop og drive den hjemmefra. Planen er at have lager i garagen, men er usikker på om det er lovligt.

Vi ejer huset, så der er ingen problemer med lejebolig etc., men en del af sortimentet er fødevarer (kun distribution - ingen ompakning), så lidt usikker på hvad fødevarestyrelsen vil sige til dette, men formoder at så længe vi overholder alle regler og retningslinier burde det være ok.

Derudover tænker jeg på om vi kan overtage den gode rating som webshoppen har hos fødevarestyrelsen og tilsvarende hos trustpilot.

vh.

Steen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Jeg er ikke særlig skarp inden for fødevarer og lign., men i kan med sikkerhed overtage ratingen fra Trustpilot. Ingenting der.

Der lyder til du er ny i gamet. Jeg har tidligere i min portefølje solgt i alt fire virksomheder med tilhørende webshops, og som ny er du yderst velkommen til at hive fat i mig med spørgsmål eller andet.

Selvom jeg er booket ca. 2 uger ud (indtil primo juli), så er du selvfølgelig også velkommen på mit kontor i Varde - der er altid tid til at small-talke om diverse

Vi kan snakkes ved vha. du booker en opringning på min hjemmeside Smile

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart nej - det går ikke med fødevarer.

Her skal du have godkendte lokaler, med vaske, og toiletforhold, selvom du ikke pakker om.

Men du kan jo prøve at give dem et ring, og høre om der skulle være undtagelser.

Tilmeldt 23. May 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for svaret. Ja - er klar over kravet om toilet og håndvask - havde dog regnet med at hovedhuset kunne klare det behov - men måske tager jeg fejl.

vh.

Steen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Da jeg havde lager hjemme, var det et klart krav, at der var toilet/vaske forhold afsondret fra privatboligen ( så det kan stod til rådighed for virksomheden).  Ligeledes let vaskbare overflader i rummene der blev benyttet

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en bekendt der sælger specielle øl mærker. Der er helt bestemte krav til temperatur i lokalet. Ved ikke om det også kunne gælde hos dig.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)