Kære Ove Bjørn Kraft
Jeg vil gerne gratulere dig for den måde du har valgt at præsentere FLP på her. Jeg finder fremgangsmåden forfriskende ærlig, gennemskuelig og helt uden det jubel-klapperi der desværre nogen gange ledsager networking. Det er et fint indlæg, og en tiltrængt modvægt til de utallige Amino-påstande om, at networking koncepter ofte er noget lusket noget - beklageligvis også et sørgeligt faktum.
Dette er helt klart vejen frem - uden tvivl bare ikke på Amino, som bare ikke synes at kunne rumme den tanke at Networking / Team Marketing kan være et seriøst alternativ til konventionelle virksomhedsmodeller.
Og kære Dimitri: Det forekommer noget uforståeligt når netop du, som mig bekendt både har klarsyn og netværk, ikke formår at forstå, at man her ikke betaler for at få adgang til konceptet. Vil du være forrretningspartner i Burger King, Starbucks, Lauritz.com osv. betales der netop for dette, altså en adgang til manualer, værktøj, brand, erfaringer, administration osv. Det er da ret klart, at omkostningerne alene vedrører produkter til hylderne i den nye forretning, og derfor ikke kan kategoriseres som koncept-omkostning. Men mon ikke du straks havde fanget dette, og bare stikker lidt til bjørnen?
Vil gerne opfordre alle networkere til at anvende et lignende approach, det er vejen frem!
Slutteligt: Bjørn, hvordan forholder det sig idag med den tidligere månedlige købetvang for at holde sig kvalificeret til udbetalinger? Hvilke regler gælder for anvendelse af egen hjemmeside når der afsættes FLP-produkter? Hvor ligger det med kliniske undersøgelse af produkterne?
Rigtig god weekend til alle
MVM
Tidligere topnetværker i 2 selskaber med +150.000 DKK/md i netværksindtægt (ja, vi findes!)