Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle   

Nu er min nye shop telecall.dk lige sat online. Vi har forsøgt at gøre sitet så læsevenlig og enkel som muligt.

Den gamle shop var lavet i flash, det var på mange måder noget møg og den er nu skrottet!  Det er meget vigtigt for mig at shoppen modsvarer mit slogan TILGÆNGELIG TELEFONI for ældre og handicappede. Shoppen skal derfor også være let tilgængelig. Derfor vil jeg meget gerne have andre øjne til at kigge på den, så RIS og ros er meget velkommen.   Venlig hilsen Henrik Bryld Tele Call Danmark – Garantien for tilgængelig telefoni. Vi lægger stor vægt på den personlige rådgivning ved valg af telefon. Vores udvalg strækker sig fra fastnettelefoner med store taster og høj ringe styrke  til mobiltelefoner som er tilgængelige for ældre og handicappede. Tele Call Danmark arbejder målrettet mod at blive førende leverandør i Danmark inden for dette område.På HIT messen i september 2007 blev vores Easy5 mobiltelefon kåret som årets IT-hjælpemiddel det er vi naturligvis meget stolte af.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:30

Jeg vil af naturlige årsager ikke selv deltage - men så er det nu i skal komme med feedback folkens Big Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:51

Virkelig flot, enkelt og overskueligt layout.

Jeg gik ud fra at de små a'er over menuen var størrelsesvalg og det havde jeg ret i, men jeg er ikke sikker på, at ikke-nørder fatter den...

Men det er dejligt at se, at teksten generelt på siden er kæmpestor, jeg kan læse den uden briller *rofl*

Jeg ku' godt tænke mig at handlesbetingelser var i menuen og ikke kun på produktsiden - det er noget af det første jeg checker når jeg kommer ind på en webshop :)

Skriv på support siden at man skal have Acrobat for at læse manualerne - og eventuelt et link til download af den.

Ellers en skøn side som jeg er sikker på, tiltaler målgruppen!!!

Tillykke med den :-)

Mette

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:50

Spændende produkter...

Jeg synes ikke rigtig at det hænger sammen at brødteksten er større end overskriften (eller samme størrelse, lidt svært at vurdere)..

Ellers en meget flot og overskuelig hjemmeside....

Held og lykke ...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:18

Hej Mette

Tak for tilbagemeldingen.

Vi har fra starten fokuseret på at hjemmesiden skal være enkel op tilgængelig, på samme måde som vores mobiltelefoner og fastnettelefoner er. Det tyder heldigvis på at det er lykkedes :) Vi har fulgt dit råd mht at man skal have acrobat installeret og der er nu også et link til download. Jeg overvejer at fjerne a'erne, for skriften er i forvejen ret stor.

Venlig hilsen Henrik Bryld

Tele Call Danmark – Garantien for tilgængelig telefoni. Vi lægger stor vægt på den personlige rådgivning ved valg af telefon. Vores udvalg strækker sig fra fastnettelefoner med store taster og høj ringe styrke, til mobiltelefoner som er tilgængelige for ældre og handicappede. Tele Call Danmark arbejder målrettet mod at blive førende leverandør i Danmark inden for dette område.På HIT messen i september 2007 blev vores Easy5 mobiltelefon kåret som årets IT-hjælpemiddel det er vi naturligvis meget stolte af.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)