Nu er min nye shop telecall.dk lige sat online. Vi har forsøgt at gøre sitet så læsevenlig og enkel som muligt. Den gamle shop var lavet i flash, det var på mange måder noget møg og den er nu skrottet! Det er meget vigtigt for mig at shoppen modsvarer mit slogan TILGÆNGELIG TELEFONI for ældre og handicappede. Shoppen skal derfor også være let tilgængelig. Derfor vil jeg meget gerne have andre øjne til at kigge på den, så RIS og ros er meget velkommen. Venlig hilsen Henrik Bryld Tele Call Danmark – Garantien for tilgængelig telefoni. Vi lægger stor vægt på den personlige rådgivning ved valg af telefon. Vores udvalg strækker sig fra fastnettelefoner med store taster og høj ringe styrke til mobiltelefoner som er tilgængelige for ældre og handicappede. Tele Call Danmark arbejder målrettet mod at blive førende leverandør i Danmark inden for dette område.På HIT messen i september 2007 blev vores Easy5 mobiltelefon kåret som årets IT-hjælpemiddel det er vi naturligvis meget stolte af.
|
Jeg vil af naturlige årsager ikke selv deltage - men så er det nu i skal komme med feedback folkens