Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus – 25% rabat hele juni – Eset internet security

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Antivirus Tilbud!

Hele juni måned tilbyder ithansen 25% på Eset internet security. Så slå til nu tryk Her

Mvh Kim

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Kim

Jeg sidder og tænker lidt, jamen hvorfor skal jeg betale for noget jeg har fået gratis igennem de sidste mange år??? (defender / avg mv.) Måske du skulle skrive lidt om det hvis du ønsker at nogen skal tage imod tilbuddet. Jeg er næsten helt sikker på at det ikke kun er mig som tænker sådan.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du sørme heller ikke. Det er helt dit eget valg. Jeg giver bare 25% til dem der vil.

God dag!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Det skal du sørme heller ikke. Det er helt dit eget valg. Jeg giver bare 25% til dem der vil.

God dag!

Få nu sælgerhatten på! :-)
Mon ikke spørgeren mener, du med fordel kan forklare hvad dit program kan tilbyde som gratisprogrammerne ikke kan?
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Det kan du hellere ikke få.

Flertallet af de gratis AV produkter som der findes har en dårligere beskyttelse end de betalte produkter, da de simpelhen ikke har samme funktionalitet.
Typisk opdatere et betalt produkt flere gange i døgnet hvor et gratis kun gør det en gang i døgnet.

Dernæst er der et problem i forhold til rettigheder, gratis produkterne må typisk ikke bruges kommercielt!
Så når du bruger et gratis produkt i dit firma kan det ulovligt og du bryder rettighederne.
Skulle du rende ind i et licens audit, hvor de gennemgår dine licenser og findet noget som ikke er licenseret korrekt, så er det typisk produkt prisen X3 + en tilsvarende bøde!

Et sikkerhedsprodukt koster typisk 2-500kr om året, er det for meget, så skal man overveje om man overhovedet skal drive firma.
Det svare vel ca. til 10-20 takeaway kaffer på et år.


/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)