Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kickstarter kampagne succes - 100% funded på 3 timer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A:

John er du sikker på at private har fradragsret for konkrete udgifter, så vil man jo også have fradragsret selv om man ikke har fået donationer. Så kan jeg jo bare lave en webside og trække betalingen fra i min skat uden at have et firma? Det kan man vel ikke?

ja det er jeg sikker på - jeg er så også sikker på, at du ikke som privat kan få fradrag for underskud, for det kræver erhvervsmæssig drift. Som personlig virksomhed har du fradrag tilmed for et underskud, i anden personlig indkomst, bare det er erhvervsmæssig drift, hvad det jo er

Er det en privat som får 10.000 kr til et eller andet projekt, og den private har helt konkrete omkostninger på alt op til de 10.000 kr så er der også for den private fradrag for det. Du kan ikke få fradrag uden en indtægt privat - da du ikke har fradrag for underskud i en ikke erhvervsmæssig drevet affære

Hvis du som privat laver website - og tjener penge på det-  uden at nå momsgrænsen, så har du fradrag for udgiften i dine indtægter - ned til 0 så længe sammenhænget er 100%

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus - LeatherStudio.dk:

Hej GrN.dk
Det er vegetabilsk garvet (garvet med rødder), men det er stadig læder fra dyr - ikke "læder" lavet af planter :)


Det har du helt ret i! Meget misvisende info i deres kickstartervideo!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt at se endnu mere succes på Kickstarter i DK!

Crowdfunding fungerer som udgangspunkt i alle lande. Det kræver blot en masse hårdt arbejde, planlægning af strategi, kampagner, PR og vigtigst af alt, at bruge sit eget netværk. Jeg tror, at mange misforstår hvordan de forskellige platforme fungerer. Indiegogo, Kickstarter, GoFundMe mm. er ikke en online pengemaskine. De tilbyder bare en hurtig og nem præsentation, betalingsløsning og administration af backers. Man kan selvfølgelig være heldig at blive featured, men det burde som udgangspunkt ikke være med i den faste strategi efter min mening :-)

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GRN:
Det er vi helt enige om, det har de vidst ikke gjort tydeligt! :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Tobias, men tænker ikke sådan alvorligt kickstarter er slået igennem i DK? Synes ikke man ser mange kampagner fra dansk side, og derved ikke mange besøgende til netop dem

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode kommentarer John, som altid !

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Efterspørgelsen efter ure er åbenbart stigende på Kickstarter. Vi ramte 1.5 million på kun 30 dage med ur virksomheden http://www.nordgreen.com :-0 Vanvittigt marked

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan rigtig godt li deres video hvor der bliver fortalt i detaljer om uret og samtidig vist hvordan de producerer det - kunne godt have backet dem fordi jeg syntes de har lavet en god video og det er dansk design og hjulpet dem på vej på den måde - men ellers syntes jeg det ligner alle de andre ure derude og det skiller sig for lidt ud efter min mening.

Men fedt at se andre lykkedes og at man har andre muligheder end at gå i banken og gældssætte sig inden man er kommet igang.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed nyhed - dejligt med succeshistorier fra tid til anden også, og ja, Kickstarter har efterhånden et noget slidt ry, men dejligt at se de ikke er helt døde... 

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)