Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på en ny webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Vi har efterhånden arbejdet længe med en ny webshop, som skal supplere vores fysiske butik i Holstebro. Nu synes vi endelig den er værdig til at blive vurderet af det skarpe Amino publikum.

I kan se shoppen her havehandel.dk. Hvad har vi overset, og hvad kan vi gøre anderledes eller bedre? Giv gerne din ærlige mening, vi kan tage det :-)

Vi har i sinde at:
- tilføje Viabill som betalingsmulighed.
- Tilmelde os E-mærket.
- tilføje flere produkter.
- lave mere videomateriale til produkter og blogindlæg.
- Mere intens indsamling af nyhedsbreve.

Vi overvejer også at tilmelde webshoppen et affiliate program.

Med venlig hilsen
Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg synes overordnet det er en fin webshop i har lavet. Der er nogle designmæssige ting, som jeg ikke synes der holder. Men så er der mange andre mennesker som synes de holder. Så lad os holde os fra subjektive meninger :-) Derfor er mine kommentarer mere ment som et par spørgsmål i kan tage til efterretning.

1: Når man trykker på login øverst til venstre får man ikke vist en loginboks. Samme side man er på bliver loadet igen. Jeg er lidt i tvivl om det er ment som et admin login, eller et kundelogin? Hvis sidstnævnte skal det gøres meget tydligere, og hvis førstnævnte fjernes helt.

2: Det er rigtig ærgeligt at jeres header reloader hver gang man går til en ny side. Det forstyrrer mine øjne grufuldt, og tager fokus væk fra produkterne, når jeg skal blinke med øjnene hver gang jeg går ind på en ny side. Kunne man evt lave dette om til et AJAX kald i stedet for?

3: Scrolleren i midten... Jeg vil se jeres produkter, og ikke en scroller på midten af siden. Som bruger ved jeg godt, at hvis jeg gerne vil til toppen skal jeg scrolle op med min mus. Væk med den, eller ud i højre side hvor den normalt er. Der er en grund til at Google, Apple etc har deres scroller i højre side hvor den altid har været. 

4: Forsiden. Jeg brugte ca. 15 sekunder på at finde ud af hvordan jeg kom tilbage til forsiden. Det eneste jeg kan finde var at trykke på logoet. Smæk en "Forside/hjem" knap i menuen.

5: Når man tjekker det responsive layout på forsiden i en browser bliver 3 af billder skjult bag hinanden. 

Nå, men lidt subjektiv blev det vidst alligevel, men håber i kan bruge det til noget. I kan evt. installere https://www.hotjar.com/ , så i kan indsamle noget data omkring brugervenligheden på jeres side.


Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv glad for haver, og går meget op i dette. Så jeg har faktisk lige en enkelt ting mere :-) Det kunne være rigtig fint med et mere inspirerende banner på forsiden. Jeg vil gerne blive blæst væk af lækre varer og hvem i er i banneret. "Gratis levering, Leveringstid, nem og sikker betaling og kundeservice er sekundær information for mig. Det ville jeg finde i footeren, eller evt. i prefooteren. 

På andre sider end forsiden kunne man måske droppe banneret, og lave en sticky menu. Eller have et banner på samme størrelse som i har nu, men hvor banneret referer til den hovedkategori man er under.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Det er en rigtig fin start :-) 

- Godt at I har indsat billede af jer på Zendesk's livechat (skaber troværdighed)
- Super med udtalelse fra kunder (Overvej dog at få det programmeret, så det ikke bare er ét billede, men mere dynamisk med rigtig tekst. Lige nu kan man ikke se anmeldelserne på smartphones) 


- "Pricerunner"- og "Co2 Neutral"-ikonerne tager en del plads. Tænk på, at I linker folk væk fra jeres hjemmeside, når de klikker på dem. Derfor kan I overveje, at smide dem ned i footeren i en mindre størrelse. 

- Overvej nogle mere unikke ikoner til at understøtte jeres USP'er

- På responsive er der et stort grønt område, som ikke bør være der. 

- (Upload jeres favicon i .png - lille detalje)

- Overvej om jeres "Tilføj til kurv"-knap ik' bare skal have samme grønne farve, som I bruger på jeres website


Ellers en god start, men den kan sagtens gøres bedre :-)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid fedt, at få sin webshop online efter man har arbejdet længe på den . Godt arbejde:)

Jeg lagde mærke til, at menu-knappen lige pludselig hænger og dingler, når vinduet bliver smallere.
(Menuen bliver på et tidspunkt også delt i 2, inden at knappen kommer ud til venstre. -det kan godt undgås med lidt CSS).

Jeg synes også kasserne godt kunne stå en smule bedre.

Jeg kan godt lide, at I har fået skrevet en masse tekst til forsiden. Jeg havde måske bare byttet rundt på "Velkommen-teksten" og "Populære"-produkter.

Hvis det skulle lyste med lidt linkbuilding, er I velkommen til at oprette Jeres webshop-link på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/ 

God dag

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak for svaret! Det kan vi satme bruge til noget. :-)

Vi fik hurtigt rettet alt det som du nævner her. Dog ikke lige punkt 2, det tror jeg vi skal have hjælp ude fra til at løse.

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din input!

Vi har fået flyttet pricerunner og co2 ikonerne ned i bunde af forsiden.

Med hensyn til ikonerne i header, har du fuldstændig ret, det kan blive meget federe! Vi er allerede gået i gang med at få lavet noget federe grafik til formålet.

Det responsive skal vi helt sikkert have kigget på, der slår mine egne tekniske kompetencer desværre ikke helt til tror jeg :-)

Favicon blev rettet med det samme, det så satme dumt ud med den hvide firkant rundt om..

God ide med tilføj til kurv knappen! det blev også rettet med det samme :-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Kropsanalysevægt.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes din hjemmeside ser rigtig godt ud.

Jeg er selv helt ny i gamet, så fedt at finde lidt inspiration hos dig. 

God vind.

Tilmeldt 20. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt site. Hvad har i brugt som cms? Jeg har brugt wordpress, og synes det kører okay, men overvejer at skifte til noget andet hvis det var hurtigere. Kan du give feedback på mit site? Det er forholdsvist nyt og er også informations site, men ris og ros kunne være velkommen. Tak! Link til siden er her  https://sundhedsartikler.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg ved godt, at dette er et gammelt indlæg, men der er stadig ting I kunne blive skarpere på. En af de ting er jeres oplysninger. Telefonnummer, email og adresse SKAL ALTID kunne trykkes på. Det kan man stadig ikke på jeres hjemmeside;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)