Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backup af WP hjemmeside på windows computer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde den blandede fornøjelse, at webhotellet jeg benytter gik ned, det kan jo ske, men da det var oppe at køre igen var det med versioner af hjemmesiderne, som er mere end 3 uger gamle, alt nyere er gået til de evige jagtmarker, om det er ok kan man jo diskutere, men mit spørgsmål er: Kan man lave en fuld backup af en wp installation ned på sin windowscomputer ? Jeg tænker på noget med få klik ?

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt ja.

F.eks ved at bruge pluginet 'BackupGuard'. Derudover, en kopi af selve folderen, oftest kaldet 'public' på din FTP server. I phpMyAdmin kan du også eksportere hele databasen.

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener at der er en plugin der laver en backup og så kan du downloade backupen som zip fil

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Med BackWPup kan du let lave backup af hele dit WordPress website. Du kan også få backup sendt på mail, dropbox etc. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan anbefale at bruge updraftplus backup plugin. Den tager fuld kopi både wp og database, samt du kan tage backup i skyen. Jeg har testet den, og den fungere godt når man recover siden igen.

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er mange gode backup muligheder til Wordpress. Et par af dem (Backwpup og UpDraftPlus) er allerede nævnt her. Jeg bruger dem begge og de fungerer ganske glimrende.

Derudover er der også en mulighed i plugin'et Duplicator, som simpelthen laver to filer - en med din database og en med filerne fra din wordpress installation - som du kan gemme på din pc. Det er ligetil at gå til og fungerer også rigtig godt. Jeg bruger det ofte, når jeg skal flytte en Wordpress side fra én webhost til en anden. Men er også en god mulighed til en manuel backup metode.

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)