Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brudekjoler WeddingDeluxe indfører betaling for at se og røre ved en vare.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Håber det har gået og forsat går dig godt.

Men har du så også fået mere salg? Eller har du bare fået mindre besøg i butikken.? Og dermed sparet på slitagen af kjolerne.?

Jeg formoder dine procent satser, at de bare er dit gæt, og ikke seriøst. Men ligegyldig hvad, så viser de intet angående forøget salg i din forretning.

25 % ud af hvor mange? Er dette fire kunder? 99 % er dette så 99 mennesker ud af 100?

Du har lige gået sommeren igennem, og dermed oplevet mere salg (i din branche, så er dette årstiden, da flere bliver gift om sommeren)

Angående dine anbefalinger på trustpilot, så er dette, ikke en siden som skal tages seriøst, og med gode grunde, da man kan betale sig til en karakter. Hvilke minder mig om, at de fleste af dine anmeldelser på denne side, de er rimelige nye, og skrevet af nye bruger, og dermed ikke en reference med værdi. Enhver kan jo skriver på trustpilot.

Mvh Allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan Møller Rantaniemi:
Angående dine anbefalinger på trustpilot, så er dette, ikke en siden som skal tages seriøst, og med gode grunde, da man kan betale sig til en karakter. Hvilke minder mig om, at de fleste af dine anmeldelser på denne side, de er rimelige nye, og skrevet af nye bruger, og dermed ikke en reference med værdi. Enhver kan jo skriver på trustpilot.


Og så kan stort set alle positive anmeldere i øvrigt varmt anbefale butikken. Det ser noget kunstigt ud, at så mange benytter det samme udtryk.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

faktisk er det en ting som har været brugt i mange år ved større vinsmagninger, at deluxe vare skulle der betales ekstra for.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man har fået for meget vin så lave man da også mange dumheder.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

og nogen behøves ikke vin for at begå dumheder. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er livet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det forholder sig sådan stadigvæk, men for år tilbage indførte Tage Andersen entré betaling til hans butik, hvis man så købte noget i butikken over kr. 200.00 blev entré kr.45.00 fratrukket, hvis man ikke købte noget eller købte under...... Ja så havde man altså betalt for besøget.
Nuvel indrømmet T.A. Er ikke Jensens bukser på storegade, men..... ITP er brugt i flere butikker i udlandet indenfor visse brancher

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid kunne man så opholde sig i butikken.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg mente det var en skidt ide men får nu 2 gang 1 stjerne for venlighed med at svare  Det har jeg oplevet flere gange med denne amino bruger. Jeg kommer nu til at advare alle i mit netværk mod fjolset for det er OK ikke at være enig  - men at blive ved med at give 1 stjerner fordi jeg IKKE synes det var god ide at tage penge for at komme ind i butik og røre en ting  helt som hun har gjort i en række tidligere tråde siger mig, at man skal holde sig LANGT væk fra at handle med WeddingDeLuxe

Når man spørger her - må man tåle det alvorlige svar og enten modsige eller lytte - men ikke bare fordi man ikke er enige  - stikke 1 stjerne efter enstjerne ud

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 3 ud af 4 (35 indlæg)