Mangler du en til at lave din prototype til få penge?
Jeg er uddannet Maskintekniker og med lang praktisk erfaring, og via støtteordninger (som jeg har i hus ),kan jeg tilbyde dig at lave din prototype for 1/3 + materialer.
Jeg har et fuldstændigt kontor med mulighed for at lave alt kontorarbejde, også web, økonomi og tegninger.
Jeg har et fuldt udrustet (mindre) værksted med alt fra fræser, drejebænk, svejser osv.
Jeg har opfundet i nu snart 30 år og syntes stadig at det er sjovt.
Hvis du ikke er kommet i gang vil jeg anbefale dig at tage kontakt til moef.dk de er super dygtige og har stor erfaring i sådanne projekter. Ligeledes kan der være mulighed for at inddrage dem som partner
Du må undskylde at jeg ikke har svaret før nu, men jeg havde desvære glemt mit kodeord, så jeg kunne ikke komme ind på siden. Men det er jeg nu.
Ang.min opfindelse, den elektriskpilleknuser/opløser (jill H ) er jeg faktisk kommet ret langt. Det har været lidt af et sejt træk, men går alt vel, skulle den inden så længe være på markedet, mangler lige den sidste finpudsning. Men tusind tak for din interesse fr mit projekt, det varmer.
Det er dælme godt gået. Vi har selv afsluttet udviklingen af Pirucare, en elektrisk pilleudtrykker som reducerer belastningen af fingre og led ved udtrykning af piller fra blisterpakninger, og det er en sej kamp at udvikle, men helt fantastisk når det lykkedes. Nå men det egentlig ville sige var, at tit hører at der efterlyses en pilleknuser, når vi kommer ud til plejehjem etc..
God vind
Lars Hobolth, Pirucare se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin
Din ide lyder spændende! vi arbejder til dagligt med prototyper, tegningsmateriale og produktion, vi her selv udviklet et par produkter til sundhedsvæsenet og mener derfor godt at vi kunne være en god samarbejdspartner for dig.