Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opfindelse - sundheds- og plejeområdet.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt er du nået? 

For hvis du stadig står i stampe kan jeg måske hjælpe dig med en  prototype (Du skal selv betale matr.)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:15
Mangler du en til at lave din prototype til få penge?

Jeg er uddannet Maskintekniker og med lang praktisk erfaring, og via støtteordninger (som jeg har i hus ),kan jeg tilbyde dig at lave din prototype for 1/3 + materialer.

Jeg har et fuldstændigt kontor med mulighed for at lave alt kontorarbejde, også web, økonomi og tegninger.

Jeg har et fuldt udrustet (mindre) værksted med alt fra fræser, drejebænk, svejser osv.

Jeg har opfundet i nu snart 30 år og syntes stadig at det er sjovt.

På min hjemmeside uniparts@stofanet.dk kan du se hvad jeg har bedrevet med min tid som inventor.

Jeg underskriver selvfølgelig en hemmelighedserklæring inden vi går i gang

se Doserings automat

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:46

Hej Jill

Hvis du ikke er kommet i gang vil jeg anbefale dig at tage kontakt til moef.dk de er super dygtige og har stor erfaring i sådanne projekter. Ligeledes kan der være mulighed for at inddrage dem som partner

Dbh.

Kim Kampp

Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:19

Hej Kim

Du må undskylde at jeg ikke har svaret før nu, men jeg havde desvære glemt mit kodeord, så jeg kunne ikke komme ind på siden. Men det er jeg nu.

Ang.min opfindelse, den elektriskpilleknuser/opløser (jill H ) er jeg faktisk kommet ret langt. Det har været lidt af et sejt træk, men går alt vel, skulle den inden så længe være på markedet, mangler lige den sidste finpudsning. Men tusind tak for din interesse fr mit projekt, det varmer.

Med venlig hilsen