Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du investere i ejendom.. evt. gennem KONCENTON eller kender du noget bedre ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kpt,

Har du stadig same holdning til dette project?

Har du fået ny information siden da?

Jeg har set på projekterne fra Bluecapital, men de løber typisk 20 år, hvilket ikke passer I min tidshorisont.

Med venlig hilsen

Brejning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt sælge din anpart i bluecapitals projekter. Den samlede ejerkreds kan også beslutte at realisere ejendommen.

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 -

Brejning:

Hej Kpt,

Har du stadig same holdning til dette project?    

Har du fået ny information siden da?                 

Jeg har set på projekterne fra Bluecapital, men de løber typisk 20 år, hvilket ikke passer I min tidshorisont. -

Med venlig hilsen

Brejning

-ja det har jeg

-Nej det har jeg ikke, men har heller ikke søgt dem.

-Når man investere i ejendomme skal man havde en lang investerings horisont, ellers er det noget andet man skal søge.

KPT

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brejning:

Jeg tænker selv på at investere I same project. Endte du med at investere I det?

Har du fået mere information siden da?

Hvad var det som gjorde, at du besluttede at gøre det eller lade være?

Jeg har indtil videre afholdt at investere i projektet. 

For mange ubestemte i henhold til Leocat's punkter har været taget til efterretning og ikke mindst 'Jeg vil aldrig investere i noget som andre administrerer', har afholdt mig.. lurer der en bobbel, eller er det en eksterne 'politiske' krise det får marked til at briste inden for de næste 10 år. 10 år er lang tid!

Jeg har købt 50 meter strand ud til det Indiske Ocean og tænker at holde investeringerne under egen administation ;) 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 8. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kan kun fraråde dig at investere i alt hvad der har med Koncenton eller Obton at gøre. 

Det er et stort salgsfirma som overhovedet ikke har forstand på de produkter som de sælger og er helt ligeglade med om investeringen ender ud attraktivt for deres investorer. Det eneste de er interesserede i, er at tjene så meget som muligt på dig!

Har et par venner som har brændt fingrene så meget på deres investeringer. De har overhovedet ingen styr på deres budgetter og tallene ser altid anderledes ud, når du har købt. 

En af mine venner købte en andel i en af deres store vindmøller og det har været en katastrofe. Han kommer til at tabe rigtigt mange penge på den investering. Møllen producerer kun godt halvdelen af hvad de er blevet lovet i Obtons fine prospekt

Så hold dig helt væk fra dem, uanset hvor godt det lyder og hvor flotte deres brochurer ser ud. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Mr Jones. Så blev den tråd lukket!

Som Leocat sagde; Jeg vil aldrig investere i noget som andre administrerer. 

Personligt går jeg igang med eget byggeprojekt. 

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg forstår din nervøsitet, som der nu er med alle slags investeringer :-)

Hvis du kigger nærmere på dem - jeg kender til dem - så har de en god backup og egenkapital.
De har ansat erfaren personale til at styrke deres force på markedet. Du skal som minimum indskyde 750.000DKK.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi. 

Det var mit indtryk at investere i fast ejendom kunne ikke gå helt galt. Minimum indskud passede fint til penge pungen, men ville ikke være sjovt at miste. Dog efter denne tråd samt anden input forstår jeg at den sikkerhed, som jeg gik og troede var høj, faktisk kan gå rigtig galt. 

Har også efterfølgende kigget på Gefiion, deres studiebolige projekter synes interessant, men igen jeg er ikke villig til at tage høj risiko og så er det nok ikke den rigtige investering. 

http://www.mwcreation.net

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)