Må hellere starte med at sige "hej jeg er ny her" :o) Jeg står i den spæde opstartsfase sammen med min forretningspartner, vi påtænker at åbne en forretning på Frederiksberg med tilknyttet webshop. Vi har fundet et lokale som er ganske egnet, men standen er altså ikke for god. Ved nogen her om det normalt er lejer det sætter et erhvervslejemål istand ved indflytning? Loven på området foreskriver, at lokalers vedligeholdelse klares af udlejer, men mægleren på sagen synes ikke der skulle være noget galt i at lade os overtage lokalet nøjagtig som det er nu. Lokalet er ikke misligholdt på nogen måde, men det er slidt og særligt gulve og lofter ligner noget der er løgn, da lokalet har været opdelt i flere mindre. Vores resurcer til indkøb af varelager m.m. vil jo lide under en istandsættelse der måske løber op i et par hunderede tusinde og reelt er det jo en værdiforøgelse vi giver direkte til udlejer hvis ikke vi bliver "boende" længe nok til at slide malingen væk igen. Erfaringer ønskes.. Mvh Sanne |
Vilkår for erhvervslejemål
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)