Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel kan i anbefale?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Mor-Shopper Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

ja som overskriften lyder er jeg nysgerrig efter hvilket webhotel i kan anbefale til en lille webshop? Jeg har kig på SMARTWEB, er der nogen der har kendskab til det? 

På forhånd tak for svar Geeked

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til et helt almindelig website/webshop kan jeg klart anbefale enten: Unoeuro.com eller one.com.
Begge er ret nemme at sætte op og tilpasse. Smile

//Simon

Tilmeldt 9. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også klart anbefale UnoEuro. Det fungerer perfekt og er det jeg selv bruger.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

Vil du selv stå for vedligeholdelse, udvikling og opdatering af webshopsystemet? Så kan jeg anbefale et cPanel webhotel hos os til 29 kr/md ekskl. moms - Du kan læse om fordelene ved cPanel webhoteller hos Danhost >> Klik her

Eller vil du have en færdig løsning, hvor vi står for al drift, vedligeholdelse, sikkerhed, betalingsløsning, samt udvikling af nye funktionaliteter. Du får alt hvad du skal bruge for 299 kr/md ekskl. moms + en masse fordelagtige aftaler hos vores samarbejdspartnere, som kan styrke din forretning >> Læs mere om Danhost webshop løsning

Det er også vigtigt at du har SEO med i dine overvejelser, når du skal vælge webshop udbyder.

Vi har lige udgivet et nyt blogindlæg, hvor du nederst på siden finder en SEO chekliste, som jeg synes du skal kigge på - Uanset hvilken webshop udbyder du vælger.

Blogindlæg:
"5 typiske SEO fejl du laver på din webshop"

De bedste hilsner
Kathrine K Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at hugge og stikke, men den løsning i giver er da helt overkill?
Vedkommende spørger ind til en webhost til en mindre webshop.

F.eks. sørger Unoeuro for alt drift samt optimering til en lille 10'er om måneden.
I forhold til Seo, klarer Wordpress/woocommerce/Prestashop o.s.v. fint selv opgaverne(langt hen ad vejen) så kan ikke lige se hvor hostingen kommer ind i billedet der.

cPanel er selvfølgelig ikke inkluderet hos Unoeuro samt one.com og er klar over det er en shared hosting løsning, men der er typisk slet ikke brug for mere ved disse typer sider/webshops. Yes

//Simon

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvivl Unoeuro.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

unoeuro.com/

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

På min bloghttps://www.morgen.dk/it-computer-teknik/valg-af-webhotel
har jeg en løbende opdateret artikel/anmeldelse af de webhoteller vi samt vores kunder har bedst erfaringer med. Tidligere var Meebox og UnoEuro blandt de mest populære. Nu er Meebox blevet overtaget af UnoEuro, så de står nu stærkere. Dog kan vi se at flere søger andre græsgange, hvis de ønsker cPanel.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale one.com, cliche.dk, jeg bruger selv 1and1 fordi de har en gratis SSL i pakken, det vil være en fordel hvis du har en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

simonduun:

F.eks. sørger Unoeuro for alt drift samt optimering til en lille 10'er om måneden.

cPanel er selvfølgelig ikke inkluderet hos Unoeuro samt one.com og er klar over det er en shared hosting løsning, men der er typisk slet ikke brug for mere ved disse typer sider/webshops.

Hej Simon

Du har helt ret. Man kan sagtens hoste en lille webshoppen på et webhotel til en 10'er. 

Grunden til at jeg nævner vores webhotel løsning som alternativ er netop, hvis du ikke har noget imod at betale 29 kr./md ekskl. moms (36,25 kr) for til gengæld at have et webhotel, der bl.a. kan:
 
- Hastighedsoptimere din side, om det er Wordpress/woocommerce, eller andet. 
- Mindske risikoen for en hacket hjemmeside.
- Hjælp til optimering af dit CMS når der er nye opdateringer til rådighed.

Det er værktøjer, der kan være en stor hjælp for mange - Men du har ret, det er bestemt ikke en nødvendighed for at få hostet sin egen webshop.

De bedste hilsner
Kathrine K Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)