Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lækker idé til en virksomhed.
Jeg står dog pt. ikke særlig godt rent økonomisk, grundet personlige problemer.

Jeg kan afsløre, at det er en internet virksomhed, med et lager til opbevaring af produkterne der er tale om.

Så hvis der er nogen herinde, der kan hjælpe til hvordan, jeg kommer i kontakt med nogle mulige investorer, eller I selv kunne være interesseret i et spændende nyt projekt.
Så giv lyd fra jer.

Alt erfaring, råd osv. modtages med kyshånd ☺️☺️☺️
God dag

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Har du kigget på Amino Kapital

Se her: http://www.amino.dk/kapital/

En investor er en mand eller dame, der har penge - og der er ret gode chancer for, at de ikke er specielt dumme. Derfor investerer de ikke i blinde. Har du derfor "kun" en god idé, så øger det risikoen for investoren ved din idé. Derfor kunne det være fordelagtigt for dig at begynde så småt uden kapital; hvis du altså har mulighed for det.

Start derfor bare ud småt og begynd at forhør dig. Går du til en investor med kun en idé, så bliver du formentlig udvandet. Har du derimod allerede været i dialog med kunder for at forhøre dig - så er det en anden sag. Søg gerne proof-of-concept og proof-of-business. Du sætter dig selv i en væsentlig bedre position, hvis du kommer med mere end blot en idé. 

...og find desuden ud af, hvilken investor du vil have med; er det blot penge, eller søger du kompetencer inden for specifikke området? 

Held og lykke med jagten. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne evt. være interesseret i at tilbyde kapital og kompetencer.

Send gerne en PB med yderligere oplysninger og evt. forslag om personligt møde.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det øger bestemt ikke dine chancer at du har dårlige økonomisk forhold pga. personlige problemer. Jeg ved ikke hvilke og du kan have en rigtig god grund, men en investor kan tænke :"Hvis ikke han har styr på sit liv, hvordan skal han så få styr på en virksomhed, så den ville jeg nok ikke reklamere med?"

Du kan se Løvens Hule fra DR. Der kan du se hvor langt mange andre er kommet inden de spørger om kapital og hvilke spørgsmål løverne kommer med. Fx. hvad vil du vurdere din idé er værd når det blot er ord og tanke. Har du en forretningsplan, har du testet den. Hvad er din omsætning. Der er meget fokus på omsætning i forhold til prissætning af virksomheden og så den andel investor køber.

Om de fem løver er repræsentative for amino kapital ved jeg ikke, for har ikke brugt det, men jeg vil næsten garantere dig for at løverne ville grille dig.

Derfor er jeg enig med Kasper i at du skal ud over stepperne selv og bevise din idé giver mening. Er det en webshop du vil lave og du har brug for en investor til at indkøbe var til lager? 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen har du en mail adresse eller et mobil nr man kan kontakte dig på mvh Marius

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)