Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed ide

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og en veninde har opfundet en mega fed ide til en app.

 

hvordan kommer videre herfra?

måske nogen kloge it eksperter?

 

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Altså der er mange ting i skal have styr på, forretningsplan, indtjening, målgruppe, markedsføring osv osv... Hvis i ikke har forstand på noget "IT", så kommer det til at være dyrt. Den ene ting at få en "god" ide og den anden er at gennemtænke det hele og sige har jeg råd? hvad kan jeg gøre

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne prøve at guide jer videre - du kan læse lidt om hvad jeg laver her: www.b-web.dk. :)

Kan du give mig lidt info om jeres idé, jeres baggrund og forudsætninger (herunder også økonomi). Hvilke tanker har i gjort jer omkring det videre forløb?

MVH. Kim Fonnesbæk Bang

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias
MOONSTED
Jeg designer og koder apps.
moonsted.com
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I har fået en god idé, og hvad så nu? Har i prøvet at fortælle om hele idé og koncept til en anden og hørt om de synes det også er en virkelig god idé? 

Jeg synes i skal fortælle om det grundlæggende her på Amino, og så beholde detaljerne der gør det unikt. Måske har andre allerede fået samme idé, og i ved det bare ikke. Sådan er det tit med gode idéer. Hvis i ikke ønsker det, så start med at teste idéen hos nogle der ved noget om den branche i går efter og som i stoler på.  

Det blogindlæg som Jesper postede skal i helt sikkert læse. Det kan være i skal have i website ved siden af og have appen som supplement, men det er umuligt at sige før man hører lidt om bare branchen for jeres idé.

Søg også på lign. indlæg her på Amino, der er mange der har stået i samme situation som jer.

Det kan være nemt at få en idé (for nogle), men pokkers hårdt arbejde at føre den ud i livet ; )

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 6. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tænker i første omgang at vi ude på at finde en der kan udvikle ideen sammen med os.

for derefter at sælge den, når der er lavet en prototype.

vi ved markedet er stort. og vi har haft fat i diverse patent firmaer, der findes noget der ligner i Frankrig.

målgruppen vil være alt fra 18-40+ kommer lidt an på hvor meget man handler på nettet.

men vores ide vil måske kunne spare forretninger for ombytning af deres varer.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres idé må handle om handel online, hvor i måske fungerer som mellemled for butikken så de ikke skal håndtere returvarer osv.  

Altså lidt ligesom en satellit butikker fungerer i dag?

I ved der findes et lign. i frankrig, hvad er oddsene for at der ikke i undergrunden allerede er noget i gang. Vil den franske model blive rullet ud i Danmark før i bliver færdige? Det er derfor jeg mener i skal teste jeres idé mere af. I kan starte med at lave en forretningsplan, som i kan vise til en potentiel udvikler der måske vil lave det gratis for en andel i virksomheden?

Hvis i får en konsulent til at lave det, så husk at skriv ind i kontrakten at i skal være ejer af koden.

Der er mange idéer der starter her og dør dagen efter fordi, der kommer en masse feedback, men det kræver viden om idéen. 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 6. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

har vi allerede gjort, og vores 3d designer har lavet selve modellen.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i leder efter en udvikler, så vil jeg anbefale at oprette et indlæg det i den rigtige kategori hvor der står "Udvikler til App søges" eller lign. 

Du starter med at skrive i har fået en idé, men i jo tydeligt videre end bare at have fået idéen hen over en kop kaffe. Når du ikke skriver præcis hvor langt i er, og hvad i vil have hjælp til, så er det svært at hjælpe. 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)