Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vækst mit online salg og få provision

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  NTVRK Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i gennemsnit 1 ordre om dagen (Vi lever af engros salget), men vi vil gerne op på 3/dag indenfor 3 måneder og 10/dag inden jul. Kan du hjælp med det, så kan du selv bestemme din indtjening.

Kan du hjælpe ved at vækste vores online salg, så kontakt mig ASAP.

Pft,

Jacob

http://democratiquesocks.com/shop/da/

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at leje lidt med konverteringen på siden? synes ikke det virker som den nemmeste side at gå til efter min mening.

Den grå tekst bliver utydelig på baggrunden og så tænker jeg at det kunne være smart at vise produkter med det samme man kommer ind på siden.

Det er i hvert fald min holdning til det :) håber det kan bruges

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Hvem er det du gerne vil sælge mere til?

Er det jeres online salg til private købere, eller er det engros salget du gerne vil have på webshoppen?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  NTVRK Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan, vi lever af engros salget, men vil gerne vækste b2c salget til 10 ordrer om dagen minimum. Og vi har hele verden. Ved bare ikke hvordan det skal gribes an uden, at det koster en formue.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

Venlig ment, så start med at fokusere på Danmark. Få bl.a. hjælp med kortfattet at forklare hvorfor jeres strømper er bedre/dyrere end dem fra Føtex og endnu vigtigere - Få hjælp med konverteringsdelen.

Det som springer mig i øjnene er (konverteringsmæssigt):

I prissætter i € isf. i kr.

I har ingen købknapper når man ser på produkt nyheder.

Når man endelig kommer ind og trykker på en købknap så får man beskeden: "Der er ikke nok varer på lager."

Visse af strømperne markeret med "subscription" hhv. "abonnement" (kan man ikke købe disse uden et abonnement).

I Checkout (som er alt andet end professionelt designet) skal jeg indtaste samme oplysninger 2 gange.

Så inden du forsøger at få hjælp til at sælge dine strømper (som sikkert er fremragende) så hjælp dig selv og bring din webshop op til anno 2017.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  NTVRK Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene,

1000 tak for feedback. Jeg vil gå igennem dine forslag, og få dem implementeret. 

Webshoppen er også i DKK. Normalt viser den DKK efter IP adressen

Du har ramt et enkelte, hvor lageret var i bund. De bliver fremover deaktiveret automatisk.

Sokker på abonnement kan også købes uden abonnement.

Checkout skal man kun indtaste info 1 gang, men kan sætte flueben, hvis man bruger samme adresse til levering. Ellers kan jeg ikke se, hvad der er så uprofesionelt over den. Men det er nok en subjektiv vurdering.

Der er 50% på din næste ordre, hvis du skulle få brug for sokker. Brug koden AMINO50 på http://democratiquesocks.com/shop/da/.

God dag,

Jacob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)