Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skamløs kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har netop lanceret det nye design på http://www.internetpriser.dk

Der er nogle URLs som driller endnu på nogle undersider, men ellers skulle alt spille.

Hotjar viser at brugerne finder vej og ikke laver fejl og Analytics viser en langt bedre afvisningsprocent, så brugerne lader til at tage godt imod sitet, hvilket er målet.

Hvad siger I ellers til sitet?

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Førstehåndsindtrykket er OK. Men så snart jeg taster adresse og "max pris" ind bliver jeg fuldkommen fortryllet. Hold kæft hvor er det bare godt; opsætningen + knappernes placering og farve.

Kæmpe high-five herfra en webdesigner. 

Hvis du kunne tænke dig lidt sparring vedr. siden, må du gerne booke en opringning på min hjemmeside. Så ringer jeg dig op i aften ;o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for positiv feedback, jeg er selv helt forblændet på hvor godt det er endt ud :-) 

Det vil jeg givetvis gøre en skønne dag, altid godt med sparring.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge at gøre baggrundsbilledet i toppen af forsiden lidt mindre - så man lige kan nå at skimte boksene nedenfor.

Ved resultaterne når man har søgt er der sat en orange ring om prisen over 6 måneder. Jeg tænker det ville være bedre at sætte ringen omkring månedsprisen, da jeg tænker det er den de fleste sammenligner med. (det ville jeg i hvertfald selv gøre).. Efterfølgende har jeg opdaget at man kan filtrerer efter månedspris, men så er det ikke den der er fremhævet.

Linket"test hastigheden".. her vil det være en fordel at lade den åbne i et nyt vindue, så man ikke bliver ledt væk fra siden.

Måske et ekstra filter efter bedst bedømte på trustpilot? Når nu man ser trustpilot anmeldelserne tydeligt, så ville det være fint hvis man kunne frasortere feks alt under 3 stjerner eller bare sortere efter antal stjerner.

Ellers er den superfin, rigtigt pænt design og nem og overskuelig at bruge :)

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt spøjst, at Kviknet kommer med hele 5 forskellig tilbud, alle til 199kr/mdr, men med højere og højere hastighed (fra 30 til 100MBTS pr sekund). Og lidt sjovt, at de første der vises er dem med lavest hastighed (selvom prisen er ens). Jeg ville nok have sorteret modsat, så de hurtigste til samme pris kom først (i hvert fald indenfor samme selskab). Men ellers er det da en smus hjemmeside. :-)

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Ved resultaterne når man har søgt er der sat en orange ring om prisen over 6 måneder. Jeg tænker det ville være bedre at sætte ringen omkring månedsprisen, da jeg tænker det er den de fleste sammenligner med.

Linket"test hastigheden".. her vil det være en fordel at lade den åbne i et nyt vindue, så man ikke bliver ledt væk fra siden.

Enig i ovenstående. Yes Den orange ring bør være om månedsprisen eller den pris man sorterer på. 

Jeg lagde mærke til, at "pris pr. måned" står med fed, bortset fra sortering på "pris pr. md." Det giver ingen mening.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Jeg ville nok vælge at gøre baggrundsbilledet i toppen af forsiden lidt mindre - så man lige kan nå at skimte boksene nedenfor.

Ved resultaterne når man har søgt er der sat en orange ring om prisen over 6 måneder. Jeg tænker det ville være bedre at sætte ringen omkring månedsprisen, da jeg tænker det er den de fleste sammenligner med. (det ville jeg i hvertfald selv gøre).. Efterfølgende har jeg opdaget at man kan filtrerer efter månedspris, men så er det ikke den der er fremhævet.

Linket"test hastigheden".. her vil det være en fordel at lade den åbne i et nyt vindue, så man ikke bliver ledt væk fra siden.

Måske et ekstra filter efter bedst bedømte på trustpilot? Når nu man ser trustpilot anmeldelserne tydeligt, så ville det være fint hvis man kunne frasortere feks alt under 3 stjerner eller bare sortere efter antal stjerner.

Ellers er den superfin, rigtigt pænt design og nem og overskuelig at bruge :)

Baggrundsbilledet er en smagssag, der er flest der vælger at blive med dette setup, så her lader jeg tallene tale :-)

Mht. den orange ring, så er det et helt bevidst valg at det er om 6 mdr prisen, årsagen er at mange forsøger at give første måned eller de 3 første måneder til en lavere månedspris, hvilket forvirrer brugerne, da der så er oprettelse + forsendelse + div. ting som gør at prisen for 6 mdr. på trods af månedsprisen de første 3 mdr. er lav faktisk ender højt alligevel kontra de andre udbydere - jeg vil hellere sammenligne den totale pris for 6 mdr. og så intet bullshit for brugernes skyld.

Får lige lavet et ordentligt link til Guides siden så den ikke linker væk - tak.

Mht. Trustpilot, så har jeg koden klar, folk sorterer ikke helt så meget på resultatsiderne, der har jeg istedet lagt det på /selskaber, da flere brugte det her.

Tak for feedback.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Det er lidt spøjst, at Kviknet kommer med hele 5 forskellig tilbud, alle til 199kr/mdr, men med højere og højere hastighed (fra 30 til 100MBTS pr sekund). Og lidt sjovt, at de første der vises er dem med lavest hastighed (selvom prisen er ens). Jeg ville nok have sorteret modsat, så de hurtigste til samme pris kom først (i hvert fald indenfor samme selskab). Men ellers er det da en smus hjemmeside. :-)

Det gør de fordi - ligesom Hiper - så har de den løsning at de giver alt hvad ens forbindelse kan trække, så derfor kommer der flere af samme slags fordi det sjældent er med fuld hastighed de kan levere, så lidt forskellige udgaver af samme tilbud så folk ikke sortere dem væk er meningen. De koster dog 199 kr./md. uanset hvad man kan få :-)

Sorteringen burde faktisk være "Pris 6 mdr. + Download faldende", det var den på den gamle udgave, så skal lige have sat det til igen.

Tak.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasco:

Jakodan.dk:

Ved resultaterne når man har søgt er der sat en orange ring om prisen over 6 måneder. Jeg tænker det ville være bedre at sætte ringen omkring månedsprisen, da jeg tænker det er den de fleste sammenligner med.

Linket"test hastigheden".. her vil det være en fordel at lade den åbne i et nyt vindue, så man ikke bliver ledt væk fra siden.

Enig i ovenstående. Yes Den orange ring bør være om månedsprisen eller den pris man sorterer på. 

Jeg lagde mærke til, at "pris pr. måned" står med fed, bortset fra sortering på "pris pr. md." Det giver ingen mening.

Godt spottet! Ja det gir da ingen mening :-) den burde jo netop være markeret med fed når man nu sortere efter den og ditto de øvrige.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)