Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping udbyder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået lidt med tanken om det egentlig var ide at starte en dropshipping virksomhed. Jeg ser hele tiden folk alle mulige steder og her på Amino som søger dropshipping levandøre, men de fleste gange bliver de refereret til webshops som så også tilbyder lidt dropshipping. Min tanke er så om man kunne starte en virksomhed der primært arbejder med at udbyde dropshipping og er fokuseret på det. Nu vil jeg gerne høre hvad i synes om ideen eller om jeg er hel gal på den? 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne tilbyde de rette priser hvis du skal købe varer hos en fabrikant og i begge vil have en almindelig avance. Så bliver det svært for dropshipperen at opnå en rimelig avance.

Så tror jeg måske hellere du skulle lave noget software der formidler dropshipping salg, altså en platform for fabrikanter og webshops hvor de kan møde hinanden og du tjener lidt på at levere den software de bruger i deres samarbejde.

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du dropshippe i Danmark eller i udlandet? Hvis det er I udlandet, tror jeg det bliver lettere for dig. Shopify + Oberlo + FB Ads.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bigbuy.eu - Der er danske kataloger osv. Du kan godt finde nogle produktgrupper som der er noget avance på. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)