Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ranker min frontpage ikke?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kasper.

Jeg har læst din PB og jeg er glad for at kunne hjælpe :)

 

Det tager tid at sætte sig ind i SEO og alle de andre aspekter indenfor at udvikle en hjemmeside der sparker røv. Du har 2 muligheder, enten at hyre en til at lave tingene for dig eller også at lære alt selv. Det med at læse SEO på diverse blogs kan være farligt. Først og fremmest skal du altid lige se datoen, hvornår artiklen du læse er udgivet. Desuden finder der utrolig mange mennesker der skriver om SEO der absolut ikke har forstand på det. De har måske læst en pixie bog om SEO og så kalder de sig selv for eksperter. Det er også derfor jeg foreslog bogen SEOLEX 17 til dig, og nej jeg får ikke kommission på baggrund af denne "reklame".

Du behøver sådan set ikke at lave siden fra bunden, du kan sagtens bruge den du har nu. Du skal bare rette på de ting der skal rettes. Et tilkøb af en godt theme kan gøre underværker og de rette plugins.

 

Når du skifter theme på din hjemmeside, så kan du godt miste nogle pladser, dette kommer helt an på hvad du laver om. Men hvis du gør arbejdet ordentligt fra start så vil du få dine gamle placeringer igen hvis ikke bedre. Jeg har tit skiftet themes på nogle af mine hjemmesider uden problemer.

 

Hvis du virkelig vil lave en virksomhed eller skabe et brand for dig selv, så skal hjemmesiden være i orden. For hjemmesiden er dit personlige jeg udadtil for andre der besøger den. Det nytter ikke noget at du har super artikler, hvis ingen kan finde dem.

Det er også fint at du prøver ihærdigt at optimere på specifikke keywords, du skal bare passe på du ikke gøre for meget ud af det. Søgemaskineoptimering er blevet en meget delikat sag, mange af de ting man kunne slippe afsted med før i tiden, bliver man straffet på i dag.

Noget af det vigtigste i dag er at man investerer i sig selv. På den måde at man sætter sig ind i tingene, går til nogle foredrag, køb en bog eller 2 om emnet og du vil allerede der føle sig mere sikker på hvad det er du kommer til at foretage dig. Det værste er nok at se mennesker kaster sig over diverse projekter og så droppe det igen 3 måneder efter fordi tingene ikke helt gik efter planen.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet.

God weekend.

Mvh. Romanovich

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Romanovich:

Hej Kasper.

Jeg har læst din PB og jeg er glad for at kunne hjælpe :)

 

Det tager tid at sætte sig ind i SEO og alle de andre aspekter indenfor at udvikle en hjemmeside der sparker røv. Du har 2 muligheder, enten at hyre en til at lave tingene for dig eller også at lære alt selv. Det med at læse SEO på diverse blogs kan være farligt. Først og fremmest skal du altid lige se datoen, hvornår artiklen du læse er udgivet. Desuden finder der utrolig mange mennesker der skriver om SEO der absolut ikke har forstand på det. De har måske læst en pixie bog om SEO og så kalder de sig selv for eksperter. Det er også derfor jeg foreslog bogen SEOLEX 17 til dig, og nej jeg får ikke kommission på baggrund af denne "reklame".

Du behøver sådan set ikke at lave siden fra bunden, du kan sagtens bruge den du har nu. Du skal bare rette på de ting der skal rettes. Et tilkøb af en godt theme kan gøre underværker og de rette plugins.

 

Når du skifter theme på din hjemmeside, så kan du godt miste nogle pladser, dette kommer helt an på hvad du laver om. Men hvis du gør arbejdet ordentligt fra start så vil du få dine gamle placeringer igen hvis ikke bedre. Jeg har tit skiftet themes på nogle af mine hjemmesider uden problemer.

 

Hvis du virkelig vil lave en virksomhed eller skabe et brand for dig selv, så skal hjemmesiden være i orden. For hjemmesiden er dit personlige jeg udadtil for andre der besøger den. Det nytter ikke noget at du har super artikler, hvis ingen kan finde dem.

Det er også fint at du prøver ihærdigt at optimere på specifikke keywords, du skal bare passe på du ikke gøre for meget ud af det. Søgemaskineoptimering er blevet en meget delikat sag, mange af de ting man kunne slippe afsted med før i tiden, bliver man straffet på i dag.

Noget af det vigtigste i dag er at man investerer i sig selv. På den måde at man sætter sig ind i tingene, går til nogle foredrag, køb en bog eller 2 om emnet og du vil allerede der føle sig mere sikker på hvad det er du kommer til at foretage dig. Det værste er nok at se mennesker kaster sig over diverse projekter og så droppe det igen 3 måneder efter fordi tingene ikke helt gik efter planen.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet.

God weekend.

Mvh. Romanovich

Endnu en gang tak, Romanovich.

Lige præcis, ja - min hjemmeside er mit image, hvorfor den skal spille... måske ikke nødvendigvis max, men i hvert fald ganske ok. 

Det theme, jeg har købt nu, synes jeg selv er fremragende, og jeg har arbejdet i  det før, hvorfor jeg han finde ud af det tilstrækkeligt. Det er det, jeg gerne vil rykke mit "nye" website over i, eftersom mit nuværende er en blanding, hvor nogle af siderne er gamle theme, nogle nye theme.

Dagen i dag kan gå på at lave et nyt website - det behøves du ikke genere af, haha. Smile1

Alle de foredrag jeg bookes til og meget andet sker over hjemmesiden, hvorfor jeg gerne vil højne kvaliteten... markant. 

Jeg takker dig mange gange. Og jeg skylder en tjeneste; så sig du til, hvis der er noget. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle kommentarerne. Jeg har sjældent oplevet så fantastisk hjælp. TAK!
Min frontpage er opdateret; både pænere layout, og mange af jeres SEO-tips er fulgt, så godt som jeg evner: http://kaspermfriis.dk 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :) Tak for kommentaren :)

Jeg mener DR - Ahrefs rank etc..

Jeg tror ikke det har noget at gøre med at jeg kæmper imod nogle store sider, for det meste af 2016 lå jeg nr. 2 - Og min side må være mere relevant en Elle - Nu ligger blivenvinder nr. 2 - Og de har virkeligt dårlig rank og ikke rigtig noget unik tekst på deres sider..

Så jeg leder efter et andet svar end det du kom med, for det kan det ikke være...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)