Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox problemer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre som oplever problemer med deres meebox hostede løsninger lige nu? Jeg kan heller ikke komme ind på meebox.net

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle gerne have fået en klar email og sms med besked om, at de er opkøbt af UNO EURO.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klar over, men de har ikke flyttet alle deres kunder til UNO endnu, så pt er vi stadig hostet hos meebox. 

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Andre som oplever problemer med deres meebox hostede løsninger lige nu? Jeg kan heller ikke komme ind på meebox.net

Har du prøvet at kontakte dem?

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og jeg ved af erfaring at det går hurtigere herinde. 

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale, at du får en til at vise dig hvordan du kan checke om det er dit eget site den er gal med, om det er din host eller noget andet. Ellers risikerer du jo at alarmere folk unødigt og du sparer også selv tid.

Hvis du tit støder ind i den slags her, kan du automatisere disse checks med monitorering.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Yes jeg har også mærket et udsving i meebox for lidt tid siden, det skulle dog allerede være på plads.

God dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig, venner :-) https://status.meebox.net/ 

Der var nogen, som synes at et stort DDoS-angreb mod en af vores kunder, var det fedeste at bruge tiden på. Det tog os et par minutter at identificere hvem de var og gik efter, og da vi ikke ligefrem synes, at det er særlig sjovt, blev de smidt ud af vores netværk

Derfra- ingen problemer.

Ift. UnoEuro, så tjek din e-mail. Enten har du fået alle info her, eller også er det ikke din tur endnu, og så kommer der info senere.

God aften. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)