|
Amway - Anders Bircow
- 1
|
Er det nu endnu en omgang forbrugerkritisk journalistik du skal i gang med? det er efterhånden til at brække sig over alle disse total ensidige forbruger kritiske artikler og programmer ! Prøv dog noget nyt, lav kritisk journalitisk med focus på kunder og deres uforskammede og til tider vanvittige / voldelige opførsel!! Mvh Ravn
|
En person der ikke kan komme i kontakt med et MLM firma... er det mon fordi man skal opgive bankoplysninger, cpr numre og alt muligt inden man kommer videre på deres website.... Hvordan kan det lade sig gøre, at hun IKKE er blevet spurgt, sådan som budskabet spreder sig med lynets hast i MLM kredse.... jeg undres... |
Kære Camilla Buchardt. Du er velkommen til at kontakte mig. så vil jeg sikkert kunne hjælpe dig. Første fejl som du skriver er at sige at jeg står i spidsen for Amways markedsføring. Det er ikke tilfældet. Jeg hverken er eller har været spydspids/frontfigur eller lign. for Amway - og bliver det heller aldrig. Anden fejl jeg kan rette på stedet er - at der aldrig bliver holdt "hvervemøder". Med venlig hilsen Anders Bircow |
Hej Camilla, du er velkommen til at kontakte mig, jeg ved hvordan det foregår både fra den ene side og den anden. Jeg er til at komme i kontakt med via e-Mail: cthgroup@gmail.com
Mvh Claus |