Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amway - Anders Bircow

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle brugere af Amino.dk Jeg er journalist og leder efter en person, der har erfaringer med virksomheden Amway, som Anders Bircow har stået i spidsen for at markedsføre i Danmark. Hvis du har arbejdet for Amway - eller blot har været til et af hvervemøderne - eller måske kunne sætte mig i forbindelse med nogen, der har, er jeg meget interesseret i komme i kontakt med dig. Ring, eller send en sms, til 22 38 82 82 Mvh Camilla Buchardt, journalist
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:17 | Låst

prøv at søge på amway i MLM kategorien, der var vist, en del der arbejder med amway!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 12:20 | Låst

Er det nu endnu en omgang forbrugerkritisk journalistik du skal i gang med? det er efterhånden til at brække sig over alle disse total ensidige  forbruger kritiske artikler og programmer ! Prøv dog noget nyt, lav kritisk journalitisk med focus på kunder og deres uforskammede og til tider vanvittige / voldelige opførsel!!

Mvh

Ravn

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:01 | Låst

En person der ikke kan komme i kontakt med et MLM firma... er det mon fordi man skal opgive bankoplysninger, cpr numre og alt muligt inden man kommer videre på deres website....

Hvordan kan det lade sig gøre, at hun IKKE er blevet spurgt, sådan som budskabet spreder sig med lynets hast i MLM kredse....

jeg undres...

Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:50 | Låst

Kære Camilla Buchardt.

Du er velkommen til at kontakte mig. så vil jeg sikkert kunne hjælpe dig.

Første fejl som du skriver er at sige at jeg står i spidsen for Amways markedsføring.

Det er ikke tilfældet. Jeg hverken er eller har været spydspids/frontfigur eller lign. for Amway - og bliver det heller aldrig.

Anden fejl jeg kan rette på stedet er - at der aldrig bliver holdt "hvervemøder".

Med venlig hilsen Anders Bircow Wink

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:27 | Låst

Hej Camilla,

du er velkommen til at kontakte mig, jeg ved hvordan det foregår både fra den ene side og den anden. Jeg er til at komme i kontakt med via e-Mail: cthgroup@gmail.com

Mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)