Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast samarbejdspartner - Webdesign- og udvikling af webshop.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går med en idé i tankerne om at starte min egen webshop, og prøver at finde en/flere sparringspartnere. Der kan hjælpe mig med at få oprettet en domain, webhosting og webshop - Alt det tekniske og løse.

Jeg ønsker en der kan være med til løbende opdatering af webshop og vedligeholdelse.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangyoung,

Det kan vi sagtens være behjælpelige med.

Nu du ikke skriver så meget her, vil jeg gerne have en snak med dig, for at høre hvad du har i tankerne, og fortælle hvordan vi kan hjælpe.

Du kan fange mig på 70 269 267 eller sende mig en mail med dine kontaktoplysninger på lars@comasys.dk

Venlig hilsen
Lars Andersen

CoMaSys

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangyoung

 

Jeg har tidligere haft et samarbejde med webbureauet www.AZWeb.dk, som jeg har været meget tilfreds med. De havde en løsning til alle mine problemstillinger, så prøv at kontakt dem, jeg er sikker på at de også kan hjælpe dig.

 

Forsat god dag

Hamderiværksætteren

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangyoung

Jeg vil meget gerne tilbyde dig noget gratis og uforpligtende sparring.

Du må meget gerne ringe til mig på 60641765 eller sende en mail på christian@meere.dk

Så skal vi nok finde ud af noget :)

Mvh. Christian

Meere.dk

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Jeg er stadig igang med at ringe rundt til forskellige bureauer for at få nogle tips og rådgivning samt tilbud. Hvis i har nogle gode tips, som man burde være opmærksom på, når man starter en webshop-platform i hhv. til wordpress eller magento, er jeg altid åben for mere viden. :)

Har dog blevet tilbudt en billig webshop til 5.500,- men er lidt skeptisk, fordi prisen er for god til at være sandt.

Tak på forhånd

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Sangyoung,

Man kan sagtens få en webshopf or 5.500 kr. Det kommer an på hvordan din webshop skal opbygges, og hvilke ting der skal være på din webshop.

Nogle af de ting jeg synes du skal kigge efter, er hvilke ting du få med i pakken. Her tænker jeg webhotel, domæne, evt. SSL-certifikat. De fleste webbureauer vil gerne udregne en god pris til dig hvis du bare spørger efter opsætning af disse. Noget andet er Google Analytics, og evt. fragt og økonomi system.

Som jeg tilbød før er du altid velkommen til at ringe til mig også, og få en uforpligtende snak om hvad du skal være ops på. Så kan jeg også høre lidt mere om hvad din webshop skal inde og hvad den skal kunne.
Mit nummer er: 60641765
Mail: christian@meere.dk

Mvh. Christian

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Viral Media Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangyoung.

Du er meget velkommen til at give mig et uforpligtende kald på: 31424009
Eller sende mig en mail på: lukas@viralmedia.dk

Jeg er selvstændig iværksætter, som dig.
med et hold af, programmøerer, designere, grafikkere, fotografer mm. bag mig, som alle vil stå til din rådighed.

Jeg vil lave din hjemmeside næsten gratis. Mod et samarbejde, som du selv skriver :-)

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
5.500 kr lyder ikke urealistisk, men det kommer meget an på hvis du ønsker, skal det være i top det hele, så bliver prisen selvfølgelig også derefter, da en pris altid er udregnet efter en time pris og vurderet tid.

Vi ligger i den helt billige ende og er lige blevet færdig med www.kaare.nu som ligger nogenlunde i den prisklasse.
Hvis du vil have en time pris eller fast pris, er du meget velkommen til at skriv til mig på kim@cyberdata.dk

Vi bygger i Prestashop, Magento og Wordpress, systemet er helt op til dig, hvis du har et specielt ønske til hvilket system det skal laves i.

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sangyoung, 

jeg kan godt være behjælpelig med at starte en Webshop platform til en rimelig pris.

Endvidere kan jeg også hjælpe med at optimere hjemmesiden i forhold til SEO: http://miruco.dk/ydelser/sogemaskineoptimering-seo/

Ser frem til at høre fra dig :)

Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres tilbud og henvendelser, men jeg har fået et godt tilbud af AZ Web for gode penge og vælger at samarbejde med dem, da jeg får det hele i en samlet pakke. Oveni har jeg fået en masse rådgivning omkring, at drive en webshop og hvordan man udarbejder en strategisk plan. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)