Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til online kurser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg er helt ny i denne it-business, og ønsker at finde en platform, hvor jeg kan ligge materiale til mine klienter, både video og tekst.

Jeg har kikket på Simplero, men syntes det er meget dyrt.

HJÆLP!!

 

Tilmeldt 11. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke Teachable.com. Der kan du have online kurser med video, tekst, osv. og have adgang til e-mails, samt ændre designet på din side. Du har også mulighed for at bruge dit eget domæne til formålet. Det burde kunne det du har brug for ifbm. et online kursus.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du "bare" skal dele enkelte videoer og tekst med enkelte klienter, kan du evt gøre det helt simpelt ved at bruge:


Efterspørger du mere i retning af det Simplero kan tilbyde, så er det også en mulighed, men så skal du virkeligt være specifik for der er en del, der kan laves "gratis" når man har viden om det, men også en del, der kræver en del mere. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt klart også anbefale Teachable.com ( har mit drone academy der inde ) og efter at have været igennem et par LMS (learning management systems ) / plugins så synes jer helt klart at Teachable.com er alle penge værd, og nemt at komme igang med.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Online-formidling v. Merete Stenner Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jane

Velkommen til onlineundervisningsverdenen, den er fantastisk, og lidt en jungle. Jeg vil råde dig til, at du tænker godt over, hvilke behov du har nu (maillister, materiale platform, betalingsløsning, salgssider, hjemmeside osv.), og også tænker på, hvor din forretning er om et år eller to, så du vælger en løsning du ikke behøver skifte fra om et halvt år, fordi den er blevet for simpel. I forhold til pris, så tænk over, om du skal have flere løsninger (typisk, hvis du vælger flere billigere platforme), eller kan nøjes med én samlet, og hvor lang tid du bruger på at holde styr på dit materiale, kunders adgang, betalinger osv. med de forskellige løsninger. 

I forhold til Simplero, så har jeg kørt mine onlinekurser, maillister mm. der i snart 4 år, og har været og er super glad for det. Jeg vil ikke komme med en lang lovprisning, da jeg arbejder freelance som supporter hos dem, og min vurdering derfor er farvet af det Wink Jeg vil i stedet foreslå, at du kigger forbi Simpleros facebookgruppe https://www.facebook.com/groups/simplerousers/?fref=ts og hører folks erfaringer der, du er også altid meget velkommen til at oprette en trial konto, så kan du lege rundt med mulighederne gratis så længe du vil, du kan bare ikke sælge noget eller sende mails. www.simplero.com 

Rigtig god fornøjelse med at komme i gang online

Merete

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Merete,

kan du fortælle mig lidt om fordelene ved at vælge Simplero, fremfor Teachable (som jeg først og fremmest har kigget på)?

mvh Jeppe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)