Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind en toptunet hjemmeside fra Offpiste.io! (Værdi 9.995,-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det konkurrencetid!

Vi udlodder netop nu en toptunet responsiv og konverteringsoptimeret hjemmeside - 100% free of charge.

Vinderen trækkes 1. marts, så det er lige op over. Tilmeld dig på offpiste.io/vind-hjemmeside allerede i dag.

Hjemmesiden laves selvfølgelig med lige så meget dedikation og kærlighed som vores betalte projekter: se proces og tidsforbrug herunder.

Disclaimer: Udgifter til domæne og hosting afholdes af vinderen selv, og deltagelse forudsætter tilmelding til nyhedsbrev.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har deltaget. Ikke fordi jeg står og mangler et website her og nu, men det er altid rart at opbygge relationer da det jo kan blive aktuelt i fremtiden - Og ville jo være dejligt med et nyt website der kunne supplere mit nuværende. 

Jeres design på jeres eget website ser ved første øjekast lækkert ud - Men der skal kun en søgning i PageSpeed til at fortælle mig at jer skal jeg ikke købe mine ydelser hos - Hhv. 29 og 36 i Pagespeed Score... Det kan muligvis være en hæmsko i forhold til at konvertere kunder..

Jeg ser frem til at høre hvem vinderen er, samt følge med i jeres nyhedsbrev. 

Laver i noget i forhold til AMP?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Mange tak for både ris og ros.

Hvad angår hastigheden lader vores nuværende site ganske rigtigt noget tilbage at ønske. Det er en af grundene til, at vi i nærmeste fremtid launcher et nyt og hurtigere custom site.

AMP ruller vi ligeledes ud for vores kunder i løbet af Q2.

Held og lykke i konkurrencen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)