jeg kan nu ikke se hvad der er vrøvl i at sige, at man ikke på en gang kan stå med garanti for at en webshop overholder alle regler, og så selv opfordre til at bryde dem, uanset de er lavet af middelalderlige mænd (mænd fra middelalderen? Mon ikke du mener midaldrende) i udlandet. Hvordan skal kunder vide hvilke regler for webshops du lige mener er gode og hvilke du ikke går ind for. Enten giver man en garanti for at en shop overholder alle regler, eller også gør man ikke. Ens personlige præference for regler der er tossede duer ikke i DEN sammenhæng. Derfor anbefaler jeg alle at se helt bort fra shops der er faldet i din rene affiliate gryde vh John H |
Kurt hvis du gerne vil rode dig ud i en shitstorm skal du endelig fortsætte som hidtil.
Det er mig en gåde at du skal spille tøsefornærmet, det gavner overhovedet ikke dig og webshop mærket, at tale ned til folk i et offentlig forum.
Det er mig en gåde at du ikke kender de mest grundlæggende regler for hvordan man kommunikere i et offentlig forum.
Kritik skal imødegås konstruktivt, ikke ved at sende en sviner retur.