Hej Kristian,
Spændende at høre du er kommet igang. Hvis jeg havde tid i min kalender, så havde jeg helt klart budt på opgaven. Men for nu vil jeg blot hjælpe dig til at komme igang og give mit syn på det.
Jeg vil forslå dig, at du finder et tema, hvor du selv føler dig komfortabel i. Hvis du gerne selv vil bruge tiden på hjemmesiden - så synes jeg du skal besøge Themeforest og finde et tema der passer dig.
Ellers vil jeg jo våge og påstand, at det klart bedst ville være en hjemmeside - bygget fra bunden i Photoshop med præcist de værdier du gerne vil udtrykke. I og med du er alene om det (formoder jeg), så ville jeg uden tvivl lægge stor vægt på dig og din personlighed. Altså dit ansigt udadtil.
Men igen er det fuldkommen op til dig hvad du vil. Jeg har holdt foredrag for andre iværksættere om hvorfor en perfekt hjemmeside er så vigtig kontra en OK hjemmeside - bl.a. konvertingsprocenten er essentiel, hvis du fokusere din markedsføring online (anbefales).
Jeg håber du kan bruge min feedback til noget! Ellers er du altid velkommen til at slå på tråden - 31360737. Ellers er min e-mail altid åben hvis du har spørgsmål.
Vh. Kasper
SEDIA.DK