Jeg kunne godt bruge en hel del firmaer, butikker, behandlere you name. Alt hvad der har CV! :-)
Det jeg har brug for er, at du opretter dig på mit site www.nofakepeople.dk med en firma profil samt netværksprofil. Du skal være med til at sætte dit præg på BAZAR'en og være aktiv i vores netværks forum og sætte gang i debatten.
Til gengæld, så får du et års firmaprofil og et års netværksprofil som tak.
Har det interesse, så skriv til mig på mlm[@]nofakepeople.dk
Hej Marie-Louise
Jeg var nysgerrig og tjekkede ganske kort sitet med henblik på netværksdelen. Der er tilsyneladende problemer med programmeringen i forhold tll Apples browser Safari:
1) Jeg trykkede på en af de seneste profiler og blev sendt til en oprettelsesside. Da jeg efterfølgende ville bruge tilbageknappen reloadede den bare siden jeg stod på.
2) Når jeg trykker på netværksfanen bliver jeg sendt videre til en side der beskriver netværksdelen - men der er ikke noget link der fører mig til en side, hvor jeg kan møde andre netværkere. Og så sker der jo ikke så meget mere på den netværksfront.
3) Jeg har ikke brugt mere tid på sitet i denne omgang, men håber at I får rettet tingene, så også Mac-brugere kan være med.
Hilsen Torben
Nå ja... Nu vi er ved mangelfuld programmering. Amino spiller heller ikke optimalt med Apple, hvilket må siges at være en forholdsvis skidt præstation af en fyr som Thorborg?!
Som det fremgår af mit indlæg, er det ikke muligt for mig at lave linieskift, hvilket bevirker at indlæggene kommer til at fremstå sjuskede og uoverkommelige, når de har vis længde. Jeg er konkret stødt på indlæg, der blev kritiseret for manglende seriøsitet pga. dette problem.
Kom nu Aminofolk. Hvor svært kan det være?
Hilsen Torben
Nå ja... Nu vi er ved mangelfuld programmering. Amino spiller heller ikke optimalt med Apple, hvilket må siges at være en forholdsvis skidt præstation af en fyr som Thorborg?! Som det fremgår af mit indlæg, er det ikke muligt for mig at lave linieskift, hvilket bevirker at indlæggene kommer til at fremstå sjuskede og uoverkommelige, når de har vis længde. Jeg er konkret stødt på indlæg, der blev kritiseret for manglende seriøsitet pga. dette problem. Kom nu Aminofolk. Hvor svært kan det være? Hilsen Torben
Hej Torben
Hvorfor efterspørger du det ikke i din signatur, nu da du ingen har alligevel? Så får folk en forklaring på din "useriøsitet" og du får samtidig noget eksponering om dit problem :)
Nå ja... Nu vi er ved mangelfuld programmering. Amino spiller heller ikke optimalt med Apple, hvilket må siges at være en forholdsvis skidt præstation af en fyr som Thorborg?! Som det fremgår af mit indlæg, er det ikke muligt for mig at lave linieskift, hvilket bevirker at indlæggene kommer til at fremstå sjuskede og uoverkommelige, når de har vis længde. Jeg er konkret stødt på indlæg, der blev kritiseret for manglende seriøsitet pga. dette problem. Kom nu Aminofolk. Hvor svært kan det være? Hilsen Torben
At optimere til Mac er ikke noget jeg gider at priorotere højt min ven, jeg har andet der er vigtigere, så det kommer vi til en dag.
Den dag man har tid til at optimere noget i forhold til Apple, så trænger man seriøst til en indsprøjtning af nye ideer som man i stedet kunne kaste sig over.
Fint nok. Mit indlæg var ikke ment som en fornærmelse, men det er selvfølgeligt lidt svært at se. Beklager. I en tidligere tråd, som jeg ikke på stående fod kan henvise til, havde jeg fået den opfattelse, at det var noget der ville blive ordnet. Men det var nok bare ønsketænkning. Hilsen Torben