Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassekladde i Excel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I "gamle dage" førte jeg selv kassekladde (fysisk) dagligt. Nu er det hele overgået til revisor, men en af mine kunder foreslog, at jeg blot selv førte kassekladden i Excel, hvorefter revisor kunne hente tallene ind.

Er det virkelig bare så simpelt?

(Jeg HAR selv siddet med E-conomics, og selv om det ikke var så svært endda, så er jeg glad for, at jeg er fri for det. Det er OK at føre tal ind og ud og postere dem med de rigtige numre.. ;-) ) 

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er så enkelt, men noget der måske er endnu enklere er at bruge et system som Billy (https://www.billy.dk/) der kan du oprette 30 dage gratis prøve.

Det ligner på ingen måde E-Conomic, men er lavet til folk der ikke er mestre i regnskab.

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan enhver revisor hente tallene ind derfra?

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gratis invitere brugere til systemet, det kunne være din bogholder, kollega eller revisor.

Der er mange rapport og eksport muligheder, så det burde ikke være noget problem for din revisor at få de tal som skal bruges.

Ud over det vil du selv få et meget bedre overblik over din virksomhed, og sandsynligheden for at glemme noget bliver mindre da den kan indlæse kontoudtog fra din bank, og alle posteringer bliver derfor altid afstemt.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også i Dinero. (og det er gratis)
Man kan trykke på Importér fra fil og vælge CSV-fil (det er en excel-fil)
Og der er så en skabelon, hvor man skal følge præcis den opstilling.

Jeg er sikker på at det er sådan i andre programmer også. :)

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg husker rigtigt, blev importfunktioner fjernet fra den gratis version. Det gjorde muligheden for at invitere sin revisor også. her kan du se hvad der er med https://dinero.dk/priser/

Vi har ikke noget forhold til nogle af dem, men ud fra vores kunder virker det til at Billy har en fordel lige pt.

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil virkelig gerne nøjes med at føre tal ind og ud - og så overlade resten til andre. Min mand sender regninger ud manuelt (som pdf til kunden); jeg har en netshop, der selv fremstiller fakturaer - så det meste er "sat i system" på den ene eller anden måde.

Men jeg sætter alle bilag i mappe i datorækkefølge efter kontoudtog fra banken, og det virker lidt skørt, at jeg ikke bare fører tallene ind og ud også. Det ville ikke tage så lang tid, og det vil spare os for en i hvert fald nogle penge...

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig gøre hvad du finder nemmest, men hvis du anvender et system tager det for eksempel 1 min selv at afregne moms, og det har styr på varekøb i Danmark, EU eller 3 lande. ud over det er det muligt at integrere til mange forskellige webshops og få tingene endnu mere optimeret.

Alt efter omsætning kunne du også vælge en helt anden løsning og så bruge et firma som http://www.ebogholderen.dk/ de laver det hele for 3500KR per år med årsregnskab (har ikke selv erfaring med dem)

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg kigger på forslagene i aften :-)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu spørger din revisor, hvilket system de bruger, så kan han jo sige om der også er en import funktion i det program (eller de kunne henvise dig til programmets hotline).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)