Min fætter har et rengøringsfirma, og jeg tror at han diferentiere lidt i priserne - altså alt efter om det er erhverv kontra privat eller i København kontra Skagen. Det lyder dog meget passende med 220kr. i timen - du kan måske give en form for "mængderabat" - udfra hvor stor opgaven er.
Det kommer an på, hvor i landet du er, og om der er tale om erhvervsrengøring eller privat. Hvis du laver erhvervsrengøring til 220 kr. i timen i København, så vær venlig at kontakte mig, vi mangler noget hjælp i vores nye lokaler, for den pris opfatter jeg som et rigtig godt tilbud.
Det kommer an på, hvor i landet du er, og om der er tale om erhvervsrengøring eller privat. Hvis du laver erhvervsrengøring til 220 kr. i timen i København, så vær venlig at kontakte mig, vi mangler noget hjælp i vores nye lokaler, for den pris opfatter jeg som et rigtig godt tilbud.