jeg modtager en email fra Skype at min kredit, euro 20,37, er blevet inaktiveret da jeg ikke har brugt fra gennem de seneste 180 dage. Okay, men ingen problemer skriver de også - man skal bare klikke sig til en aktivering igen. Det gør jeg og nu får jeg at vide der ingen kredit er på min konto !
DET ER TYVERI !
er du nogle der har haft ligende hændelses forløb, evt har en email adresse til SKYPE eller er pengene tabt ?
har allerede brugt en aften og nu snart en formiddag på at komme i kontakt med SKYPE, men det er umuligt :-(
har allerede brugt en aften og nu snart en formiddag på at komme i kontakt med SKYPE, men det er umuligt :-(
Du er sikker på du er logget ind med samme skypebruger som deres mail til dig er sendt til går jeg ud fra.
Tyveri (eller vel teknisk fejl) og principper er vigtige - men er det de 120 kr værd at bruge en aften og en formiddag på at komme det til livs? I alle fald har jeg blot skulle lave et opkald via skype til f.eks min egen mobil, og så bare lægge på, så dukkede kreditten op igen - Gør den ikke det, så tror jeg sådan et arbejde med at klikke sig frem til en kontakt skal kræve megen principfasthed og vil tage tid
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
men er det de 120 kr værd at bruge en aften og en formiddag på at komme det til livs?
Så sandt som det er sagt, og ville stadig være sandt om så det var 500 kroner. Er sikker på præcis den slags sager udelukkende skaber livsforkortende stress.
Ja John. Det er hermed erkendt.. angivet link, tak Jacob, er lige præcis samme link jeg allerede har kæmpet med. Tak for at spare mig den yderlige stress, vil acceptere den ringe kunde service. Det er jo ikke det store tab når Skype skriver grunden til inaktivering er man ikke har brugt deres service i 180 dage.