Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min "første" firmahjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Da dette er første gang jeg har lavet en hjemmeside ville jeg lige høre hvad I syntes om den.

Linkhttp://www.bruunsborydning.dk/ 

Mine spørgsmål til jer:

1. Er den overskuelig og er layoutet iorden?

2. Mangler den noget (ifølge jer)?

3. Har oprettet min hjemmeside på mono.net og registreret domænet på hostmaster.dk. Er der andre hjemmesider, som ville være bedre til vedligeholdelse og prismæssigt? (Prisen er 75 kr om måneden for at have en bruger på mono.net)

VH

Anders Bruun

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 19:22

Syntes du skulle fokuserer lidt mere på servicen du tilbyder, istedet for navnet der lige pt har mere opmerksomhed end dit produkt.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Det er såmænd et fint forsøg, men du mangler desværre stadig rigtig meget, hvis din hjemmeside konsistent skal skaffe dig kunder.

Hvis ikke du gør det i forvejen, kommer du formentlig til at bruge mange penge på AdWords, og de penge - samt den øvrige markedsføring - kommer du til at få markant mere ud af, hvis din hjemmeside konverterer bedre.

Du kan med fordel skifte til WordPress, der er gratis at drive, men du bør få en professionel til at lave siden for dig.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48

Hej Anders

Jeg synes at din "hvem er vi" side er godt skrevet, i den forstand at man fornemmer din lyst til arbejdet og du har nogle gode informerende punkter med. Ligeledes er det nemt at se kontaktoplysninger + CVR og du har inkorporeret et Google Map, for at øge brugervenligheden. Super!. 

Jeg savner dog virkelig noget visuelt. Jeg ville foreslå dig, at lave din hjemmeside i Wordpress i stedet - det er også gratis. (Du betaler dog eksempelvis 10 kr. månedligt til webhotel og et domæne koster 45 kr + moms årligt).

Der findes et hav af gratis temaer og det forholdsvist nemt at gå til, selv som nybegynder. En Wordpress side med farver, billeder og mere struktur, vil uden tvivl højne udstråling af professionalisme og troværdighed fra din virksomhed

Du er altid velkommen til at skrive en privat besked til mig herinde, så besvarer jeg gerne mere uddybende, hvis du har spørgsmål til Wordpress. Alternativt står jeg og webudviklerne i min virksomhed også klar, til at lave et uforpligtende tilbud om en ny hjemmeside. 

Mvh. Nicolaj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)